hallo dames moet even wat van het hart,, ik ben nu over de 38 weken heen en niemand geloof dat ik de 40 weken gaat halen nu word ik best zenuwachtig net ging ik naar de wc en druppels bloed niet erg maar zicht baar en nu gaan de zenuwen gieren he al hoef het niets te betekenen .. wie kan mij gerust stellen dit is trouwens ons 2e
ja meid het kan gaan beginnen nu hoor!!! Maar moet je met bloedverlies niet altijd even je vk bellen? Spannend he....ben eens benieuwd hoe jij de tweede keer gaat ervaren...
Ik moet ook altijd bellen bij bloedverlies. En daar is mijn 1e bevalling ook mee begonnen, dus het zou zomaar eens kunnen dat je gaat bevallen Succes!
haha jullie maken me nerveus hahahaha heb er zin in maar ik ga niet teveel hopen kom net onder de douche vandaan en heb verder nergens last van dus wie weet
Ik zou inderdaad even de vk bellen voor de zekerheid en verder kan je niets meer dan rustig afwachten, succes
nu gaat het goed heb wel een rot nacht gehad en me buik is gevoelig maar het zet niet door geen bloed of dergelijke meer gezien baby waar blijf je nou
ik ben ook 38 weken... Hier alleen nog harde buik met lichte weeen Maar nog geen teken van een beginnend bevalling...
Bij licht bloedverlies hoef je op zich niet meteen te bellen (behalve als de vk iets anders tegen je heeft gezegd). Pas als het zo veel wordt als een menstruatie moet je ze wel direct bellen. Maar ik zou denken dat het een beetje aan het rommelen is, en dat je daardoor een paar druppels bloed verliest. Dat rommelen kan jammer genoeg ook een paar weken duren... Sterkte met afwachten! Hoop dat je kindje gauw en vooral gezond op de wereld komt.