Wat hebben jullie in de tuin voor de baby om schaduw te maken? Ze speelt nu op een groot hema buitenspeelkleed onder de wasmolen met handdoeken. Maar waarmee creƫren jullie schaduw? heb wel eens over van die halve tentjes gehoord??
gewoon een grote parasol, die je kan knikken. Dan kan je hem meedraaien met de zon, en het is zo weer opgeruimd aan het eind van de dag.
Ik heb hier inderdaad een tentje gekregen als kraamkado, vond het wel een grappig dingetje en ze heeft er in de zomer ook heel veel in gelegen, kunnen er ook geen beestjes bij haar komen. En ze kan er wel lekker in spelen. Bekijk bijlage 138720
of zo'n driehoekige luifel die je weleens ziet op campings? Die je heel eenvoudig met alleen 3stokken oop kunt zetten. Maar ik zou gewoon voor een parasol gaan die je kunt meedraaien met de zon! Nog makkelijker en zo gepakt en opgeruimd indd. xxx
Aan ons huis hangt een terrasscherm en we hebben er nog een hangparasol bij voor op het gras, hier schaduw genoeg dus.
Wij hebben een parasol en een soort van partytent moeten nog even kijken wat we van de zomer gaan opzetten als het een tijdje goed weer blijft, is zo'n tent laten staan wel lekker makkelijk
Die halve tentjes (voor op het stand) kosten 10 euro en zijn te koop bij de intertoys. Leuk voor even maar zodra je kindje kan kruipen heb je er niets meer aan... Zelf vind ik de droogmolen een prima idee, als het maar werkt. - Een speeltentje is ook leuk (hema) - Je hebt ook zwembadjes met een kap er op (en er zaten ballen bij, geweldig met en zonder water) - parasol, paraplu