ongesteld:S

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bee097, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    Hallo,
    iemand missch ervaring?? Ik dacht dat ik 4weken zwanger was..en had wel 4testen met het bewijs..clearblue zei ook zwanger 1-2 weken! maar nu had ik gister krampjes en zomaar bloed verlies..en nu ben ik voor me gevoel gewoon ongesteld..ik snap er niks eer van heb de hele n8 wakker gelegen..hoop dat me vlk straks me kan helpen maar heeft iemand dit ook gehad?? kan ik alsnog zwanger zijn?

xx

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Als ik het zo hoor lijkt het erop dat je een vroege miskraam hebt gekregen. Is het bloedverlies gelijk aan of meer dan je normale menstruatie? Je vk zal waarschijnlijk zeggen om af te wachten, want zij kan op dit moment ook niets meer doen volgens mij. Op een evt echo zal niets te zien zijn omdat je nog zo pril zwanger bent.
    Wat je zelf ook kunt doen is over een aantal dagen nog een testje doen. Als deze dan lichter is, dan heb je ws een mk gehad. Mocht hij donkerder worden... :)
    Heel veel sterkte in elk geval. Je kunt nu gewoon niet heel veel doen dan afwachten hoe het loopt.

3. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    hey sparkie:D bedankt voor je reactie..het voelt net als een normale menstruatie,verlies netzo veel bloed..en heb nog wat krampjes in me onderbuik..vind t gewoon zo raar omdat 4 testen zeiden je bent zwanger:S..ik w8 t af..

groetjesxx

4. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    nou heb net gebeld met me vk en ze zegt dat ik maar rekening moet houden met een miskraam:S:S:(:(

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Echt rot meid. Je verheugt je al zo op een zwangerschap, en als je zoveel positieve testjes hebt... Maar zelfs die zijn dus geen garantie. Het feit blijft iets van de helft van de bevruchte eitjes niet leiden tot een goeie zwangerschap. Maar dan krijg je dus wel een positieve test. Heel veel sterkte in elk geval, en hopelijk is het snel goed raak bij jullie.

6. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    hey bedankt komt wel goed:D

Deel Deze Pagina