wow kan t nu al ????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

nou wat ik nu heb !! sinds gister avond voel ik plopjes helemaal onder in mn buik , maar kan dit al ?????
    volgens de echo van 6 weken ligt de placenta achter . ben nu 11w+3 (2e zwangerschap)

korte vraag , ben benieuwd wat jullie denken

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk dat het nog darmen zijn, maar wie weet...11 weken is wel heul vroeg!

3. happymama

denk ook dat t vroeg is maar t voel bekend , en als ik mn darmen voel is dat hoger in mn buik , nu zit t echt net boven t schaam bot

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Daar kunnen nu nog darmen zitten hoor, je baarmoeder zit nog net niet of net wel bij de rand van het schaambot (gemiddeld dan he). Ik voel mijn darmen nu net onder mijn ribbenboog ;)
    Maar goed, nogmaals, misschien is het wel al je kindje. maar dat weegt nu nog zo weinig, dat dat bijna onmogelijk is denk ik.

5. happymama

ok !! maarjah geniet er stiekem wel van want t voelt t zelfde hihihi

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bij een tweede zwangerschap kan dit zeker wel!
    Ik voelde Milan ook bij vanaf 11+ weken :)

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Het is vroeg, maar het kan zeker! Ik voel nu af en toe wat kriebelen! Vaak steeds ergens op dezelfde plek. Ik heb heel erg zitten twijfelen, maar het is toch echt de baby. Het voelt ergens ook heel erg vertrouwd. Toen ik het kort na een eerste kriebel weer een keertje voelde moest ik automatisch glimlachen!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik voelde de kleine met alle drie de zwangerschappen al met 13 weken ( ook met placenta ) voor. Dit vond de vk al erg vroeg.maar goed het is je tweede,dus je herkend het gevoel wel.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kunt de kleine wel al voelen, maar plopjes is echt te vroeg hoor! ik voelde deze met 10 weken even langsfladderen, een fractie van een seconde. toen ik het de vlos vroeg zei ze dat dat kon, maar schopjes voel je echt pas later.

en je darmen zitten echt wel zo laag hoor, wat denk je van je endeldarm ;)

10. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Lijkt me nog vroeg! Ik ben zelf zwanger van de tweede en op 16 weken vroeg de gynaecoloog of ik ons kleintje al voelde!
    Hij zei dat het wel kon, wel best vroeg maar aangezien ik al een grote buik kon het volgens wel hem

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou bij mij is t de eerste en iedereen verklaarde me voor gek maar mooi dat ik met 12 en halve week de kleine al voelde hihi geniet ervan

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik had het bij de eerste met 13 weken en de 2e met 11 weken..werd bevestigd toen ik het voelde en zag toe de echo gemaakt werd.

13. beertje1234

beertje1234 Actief lid

4 apr 2011
    109
    0
    0
    Ik voel mijn beebje ook al. Heb vanmorgen aan mijn gyn gevraagd of dit kon en hij zei dat het zeker wel kon. En inderdaad je herkent het echt wel. En ik voel ook wel plopjes!

Lekker weer!!!!!

14. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik was 15 weken toen ik de eerste plopjes voelde, net of er een belletje kapot knapt tegen je buik

Deel Deze Pagina