nou wat ik nu heb !! sinds gister avond voel ik plopjes helemaal onder in mn buik , maar kan dit al ????? volgens de echo van 6 weken ligt de placenta achter . ben nu 11w+3 (2e zwangerschap) korte vraag , ben benieuwd wat jullie denken
denk ook dat t vroeg is maar t voel bekend , en als ik mn darmen voel is dat hoger in mn buik , nu zit t echt net boven t schaam bot
Daar kunnen nu nog darmen zitten hoor, je baarmoeder zit nog net niet of net wel bij de rand van het schaambot (gemiddeld dan he). Ik voel mijn darmen nu net onder mijn ribbenboog Maar goed, nogmaals, misschien is het wel al je kindje. maar dat weegt nu nog zo weinig, dat dat bijna onmogelijk is denk ik.
Het is vroeg, maar het kan zeker! Ik voel nu af en toe wat kriebelen! Vaak steeds ergens op dezelfde plek. Ik heb heel erg zitten twijfelen, maar het is toch echt de baby. Het voelt ergens ook heel erg vertrouwd. Toen ik het kort na een eerste kriebel weer een keertje voelde moest ik automatisch glimlachen!
Ik voelde de kleine met alle drie de zwangerschappen al met 13 weken ( ook met placenta ) voor. Dit vond de vk al erg vroeg.maar goed het is je tweede,dus je herkend het gevoel wel.
je kunt de kleine wel al voelen, maar plopjes is echt te vroeg hoor! ik voelde deze met 10 weken even langsfladderen, een fractie van een seconde. toen ik het de vlos vroeg zei ze dat dat kon, maar schopjes voel je echt pas later. en je darmen zitten echt wel zo laag hoor, wat denk je van je endeldarm
Lijkt me nog vroeg! Ik ben zelf zwanger van de tweede en op 16 weken vroeg de gynaecoloog of ik ons kleintje al voelde! Hij zei dat het wel kon, wel best vroeg maar aangezien ik al een grote buik kon het volgens wel hem
nou bij mij is t de eerste en iedereen verklaarde me voor gek maar mooi dat ik met 12 en halve week de kleine al voelde hihi geniet ervan
ik had het bij de eerste met 13 weken en de 2e met 11 weken..werd bevestigd toen ik het voelde en zag toe de echo gemaakt werd.
Ik voel mijn beebje ook al. Heb vanmorgen aan mijn gyn gevraagd of dit kon en hij zei dat het zeker wel kon. En inderdaad je herkent het echt wel. En ik voel ook wel plopjes! Lekker weer!!!!!