Gisteren kwamen alsnog de aanzetten en maakten een eind aan een mooie droom! Nu wordt het dus definitief IVF/ICSI! Ben zooooooo BANG! Wish me luck! Groetjes Marjo
hoi meid wat balen zeg dat het zo niet gelukt is veel succes met de behandeling en hopelijk lukt het hierbij wel succes meid groetjesssss caruli
@ Elmo: Weet het meid! Weet dat ik dubbel plaatstte! Bedoelde er niks mee. Wist niet bij welke topic het precies hoorde! Wilde beide groepen ff bereiken. Had ik ff behoefte aan. Sorry! Groetjes Marjo
@ Elmo: Wat ben jij streng zeg! Me excuses voor het dubbelplaatsten! Groetjes Marjo ps: Kreeg op de andere wel veel meer meelevende reacties!
muuske: daar gaat het toch niet om om hoeveel reacties die je krijgt we leven echt mee met je hoor! en elmo bedoeld het goed en het is eigenlijk wat meer voor de vruchtbaarheidsbehandelingen topic toch? veel succes meid
@ Caruli: Ik bedoel er ook niks mee meiden! Snap dat Elmo het goed bedoelt, maar ik ben momenteel ff de kluts kwijt sorry! Moet ff verwerken wat er nu allemaal op me afkomt. No hard feelings please! Groetjes Marjo
ff een vraagje: Is het normaal dat ze een uitgangsecho doen op het moment dat je nog ongi bent? Bij ZBC de Geertgen zeggen ze dus van wel! Wat is er dan te zien op die echo? Groetjes Marjo
ik heb alleen een echo voor de start gehad om te kijken of alles er goed uitzag en een baarmoeder meting gehad maar dat is idd wel tijdens je ongi en idd ook een echo erbij maar bij ons noemde ze het niet een uitgangsecho
Ik wens je heel veel succes, ik hoop voor je dat het niet te lang meer op zich laat wachten. Groetjes Nancy
@ Nancy: Hoop met je mee meid! Zie dat we beiden uit Limboland komen. Ikke 10 km ten noorden van Maastricht. En jij? Groetjes en suc6! Marjo
@ Nancy: Nee ik was onder behandeling in het Maasland ziekenhuis in Sittard. Had 4 mislukte IUI's. Nu onder behandeling bij ZBC de Geertgen in de Mortel(NB) Vanwege me leeftijd snappie! Groetjes en suc6! Marjo
Vervelend voor je maar nu wel duidelijkheid geen onzekerheid na je negatieve test. misschien overbodig maar ik raak de kluts beetje kwijt door de topics die je opend. zoals Elmo noemt we weten je te vinden als je , je in een topic houd. misschien kan je een eigen topic maken net zoals bv elvira , ikke natasja en daar je vorderingen in posten zo houd je het bij elkaar.. sterke met wat komen gaat. liek.