Hallo Iedereen, Vandaag zit ik op dag 68 en me menstruatie is nog steeds uitgebleven... Nu dacht ik donderdag dat ik het ging worden, want bij het afvegen had ik al wel wat bruinig en beetje rood bloedverlies en zelfs zaterdag redelijk wat slijm bij 1x afvegen... Maar tot aan vandaag is het nog heel soms met afvegen dat er wat bloedverlies zit, bruinig.. Zou dit innesteling geweest kunnen zijn?? Of moet ik dit als menstruatie zien? Dit heb ik nog nooit mee gemaakt want als ik een dag met afvegen wat bruinig heb dan word ik de andere dag meteen ongesteld, dat is dus nu niet het geval.. Op dag 57 heb ik al een test gedaan en die was negatief.. Maar zou ik nu even afwachten en van de week nog eens testen? En als er nou nog niks is kan ik misschien maar even beter langs de huisarts gaan? Hoelang duurt een innestelingsbloeding? Zoveel vragen.. Hier word je zo onzeker allemaal van... Een vrouwenlichaam is niet makkelijk..!! Ik hoop dat iemand me iets meer kan vertellen wat ik zou moeten doen... Dank je wel alvast! Liefs Jessica