Waarschijnlijk laatste 4 kiezen......iemand tips???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjoelke, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Hallo,

Het is nu weer bijna twaalf uur en dochterlief loopt hier nog vrolijk door de kamer. Er lijkt zo niets aan de hand op veel zeveren en verhoging na.

Ze is nu 15 maanden en op de 4 kiezen na alle tanden en kiezen al. Erg snel volgens het CB, maar het kan. Het lijkt er nu op dat de laatste kiezen ook komen nu, maar ik kan ze nog niet zien of voelen.

Het is nu al 3 nachten echt raak. Helemaal overstuur ligt ze te huilen. Ze gaat gewoon niet slapen. Dit had ze ook bij de andere tanden en kiezen, maar toen hielp een zetpilletje nog heel goed.

Ik heb al zoveel geprobeerd:
    - FF bij ons in bed,
    - Voorlezen als ze in bed ligt
    - Zingen
    - Muziekje
    - Even uit de slaapsituatie mee naar beneden. Het slaapritueel daarna opnieuw.

Maar het helpt echt niet.

Is er iemand met de tip van de week!!!

Groetjes Sjoelke

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik lees even mee, mijn zoontje word de laatste 1,5week/2weken ook steeds huilend wakker. Er komen voorzover ik kan voelen 2 kiesjes door... Niks helpt, dat spul voor tandjes ook niet..

3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier hetzelfde verhaal. Al 3 nachten wakker van ongeveer 12 tot 2. Huilen... Ook kiezen en snijtanden in aantocht...

4. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik herken je verhaal. Mijn dochter is 16 maanden en slaapt normaal gesproken prima. De afgelopen week is ze meerdere keren pad gaan slapen rond 23.00. Als ze beneden is is er niets aan de hand. In bed is ze helemaal overstuur. Ook huilt ze vaak even in haar slaap en wordt ze s nachts af en toe overstuur wakker. Gisteravond hebben we de kiesjes ingesmeerd met dentinox en een zetpil paracetamol gegeven. Ze is gelijk gaan slapen en slaapt nu nog:)
    Waarschijnlijk wat in te halen van afgelopen week.
    Succes allemaal

5. troeliewoelie85

troeliewoelie85 Niet meer actief

Hier ook een meisje dat al 1,5 week aan het huilen is s'avonds en s'nachts. De bovenste hoektandjes komen door en ik voel al 2 puntjes! Echt een drama pff maar het einde is in zicht.

Het enige wat hier werkt is paracetamol en nog een flesje melk.
    Vannacht ook van 00.30 tot 01.30.

Ik denk toch even uitzitten nog... het zijn de laatste 4 dan is het eindelijk klaar!!!

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hier ook een meisje van 15 maanden die al 2 weken aan het spoken is, ze valt moeilijk in slaap en regelmatig onrustig tijdens het slapen.
    Over dag is ze ene keer heel vrolijk en soms ineens huilen. Het lijkt ook wel alsof ze af en toe erge hoofdpijn heeft, oren zijn al gecheckt. Ze wil soms ineens wat er in de buurt is bijten of ze slaat met haar Handjes op haar hoofd. Zelfs paar keer met hoofd tegen iets stoten. Ze moet nog 2 hoektandjes maar ik zie nog niks, mag ook niet echt kijken. Dus kiesjes kunnen het toch ook zijn, hmm nou ja ik wacht het maar even af.
    Moeilijk he, het is elke keer maar weer gissen wat het zou kunnen zijn bij onze kleintjes.
    Eten jullie kindjes ook ineens zoveel? Bij mijn dochter ging er met moeite 1 boterham in en nu eet ze er ineens 3! Tussen door heeft ze ook elke keer trek. Ik weet niet wat mij overkomt :p

7. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Weer een heftige nacht!!!!

Ik vind het erg fijn te horen dat ik er niet alleen mee zit. Het breekt zo op.

Ik ga vandaag toch maar even dat spul voor die tanden halen en proberen.

Als er nog iemand tips heeft of ervaringen dan hoor ik het graag.
    Kunnen we elkaar een beetje steunen.

XXX Sjoelke

Deel Deze Pagina