Hoii Dames, Heeft iemand van jullie ervaring met een innesteling ik heb 11juli mijn ei gehad. Sinds 3 dagen ergen steken in mijn buik links onder in boven mij schede. iemand hier ervaring mee of zal mijn lichaam t zaakje voor weer de gek houden.
Tja, helaas kan het nog alle kanten op........Het zou inderdaad een innesteling kunnen zijn als je de dagen telt, maar het hoeft niet. Het kan ook "zomaar iets" zijn. En veel vrouwen merken niet eens iets van de innesteling dus daar heb je dan ook weer net niks aan. Ik had bij mijn zoontje 1 hele felle steek en verder helemaal niks van klachten of wat dan ook. Maar ja ook dat kan de volgende keer weer anders zijn. Het enige wat je kunt doen is net als wij wachten wachten en nog eens wachten............stom he......... Ik hoop voor je dat het een goed teken is!!!!
Ik heb er tot in zoverre ervaring mee dat ik bij beiden zwangerschappen daardoor wist dat ik in verwachting was! Het was bij mij een hele aparte pijn die hoogstens 3mi aanhield. Trekkerig en pijnlijk, als ik het zou moeten beschrijven. Iets wat ik alleen zo bij de innesteling heb gevoelt, het was dan ook nergens anders mee te vergelijken.. Maar iedere vrouw ervaart het anders, sommige voelen niks.
Gisteren middag heb ik echt zeker een half uur echt steken gehad links onder in mijn buik. Naja idd t kan alle kante op we hebben vakantie dus we zijn er niet echt bezig geweest met t klussen. 't zou natuurlijk hartstikke leuk zijn maar we wachten maar weer af. Je lichaam is best gemeen he. Bedankt voor de reacties.