Hoi. Ik hoop dat jullie miss enig idee hebben. Op hemelvaartsdag was mn zoontje flink ziek . Hoge koorts en zoals hij zelf zei auw in de mond .ik dacht keelpijn Inmiddels is hij opgeknapt. Ook heb ik in zn mond gekeken maar dat is niks te zien. Nu zeverd hij enorm . Zn shirt is steeds nat . Dus heb gekeken naar zn tandjes maar zn gebid is voor deze leeftijd helemaal compleet! ! Wat zou ik nog meer naar kunnen kijken? ??
Heeft hij ook al zijn kiezen al? Onze dochter is van november 2011 en kwijlt nu ook erg, omdat haar laatste kiezen doorkomen.
Stomme vraag hoor, maar is zeveren kwijlen? (ik dacht toen ik de titel las zeuren, maar dat klinkt niet echt logisch). M'n dochter heeft als ze ziek was regelmatig last gehad van miniscule aftjes of wondjes in haar mondje, waardoor ze ook een dag of drie alles onder kwijlde. Het had dan ook altijd een bepaalde (niet zo'n prettige geur). Ik ben hier wel eens mee naar de HA geweest, maar volgens hem was dit een normale uiting van ziekte bij een peuter en was haar mondje bij haar gewoon de "zwakke plek". Inmiddels heeft ze er al een flinke tijd geen last meer van gehad (even afkloppen), maar ze had het dus bij totaal verschillende ziektes. Beterschap voor je zoontje!