Nu bijna 13 weken zwanger. Ik kan niet wachten Op de volgende echo. 16e week heb ik er weer 1 Ik wil mijn kindje ook echt graag weer zien. Ik ben gewoon soms zo benieuwd of het goed met het kindje gaat!! Ik kan niet wachten tot de 20 weken echo! Wanneer heb jij je echo? Kijken jullie er ook zo naar uit?
Wij hebben maandag weer een echo. Hoop echt heel erg dat alles goed is. Gelukkig hebben we wel al 2 goede echos gehad.
Binnenkort de live versie!!! Rond die periode vond ik de echo's ook erg leuk! Maar de echo's die ik de laatste tijd heb gehad vond ik eerlijk gezegd weinig aan. Ik vind het fijn om de kleine te zien maar het enige wat ik zie de laatste tijd is een gedeelte van een schedeltje, of gedeelte van een buikje of een botje van een bovenbeen... Kan er weinig meer mee. Het past niet meer in zijn geheel in beeld en ik vind het lastig te oordelen wat ik nu zie. Hoofdje is ingedaald dus daar valt ook niet veel meer van te zien... Dus ik vind hoe verder je naar het einde bent hoe minder leuk ik de echo's vind. 3 weken terug wel een vuistje gezien. Kindje stak even de duim op. Dan smelt ik wel weer! Maar nu ben ik meer benieuwd naar de echte versie hahaha
Ik heb elke 2 weken een echo en iedere echo vind ik het weer leuk om te zien hoe druk ze zijn in m'n buik. Als ik het gewone aantal echo's zou hebben wat je normaal bij een zwangerschap krijgt, zou ik er meer naar uitkijken denk ik, omdat je je kindje dan best weinig ziet.
wij weer op 18 juli bij de controle word de 6de al weer ( wij lopen in het ziekenhuis heb je wat meer echo's ) en 13 augst een uitgebreide 20 weken echo plus 3d echo voor een paar minuten we doen mee aan een onderzoek waarbij de extra echo's maken met een 3d apparaat ik zie er ook weer naar uit 18 juli is het een maandje geleden zins de laatste controle en echo
As maandag weer een echo De vorige is dan bijna 3 weken geleden, ben erg benieuwd hoe alles er dan weer uitziet
Ik heb elke 3 weken een echo, en ben gelukkig a.s Dinsdag weer aan de beurt om onze 2 boy's te bewonderen
De 20 weken echo kon ik ook nauwelijks op wachten! Dat is ook een belangrijk moment voor de meesten natuurlijk Met 32 weken heb ik een groeiecho, dus nog ruim 3 weken. Ben ik ook al erg nieuwsgierig naar. Wat zal ze dan veranderd zijn t.o.v de 20weken echo!
In het begin vond ik de echo's helemaal fantastisch. Maar de laatste keren en aanstaande vrijdag is het voor controle omdat hij wat achterloopt op groei en eerlijk gezegd heb ik dat gevoel van yes een echo niet meer echt. Ik vind het voelen nu veel bijzonderder!
Ik heb 24 juli mn laatste echo. Ben wel benieuwd maar je kan alleen niet zoveel meer zien met 35 weken dus ik ben veel nieuwschieriger naar wanneer we ons jongetje in het echt mogen bewonderen.
Ik heb gisteren nog een echo gehad, niet gepland. Had last van buikpijn en in de ochtend beetje bloedverlies. Gelukkig was alles goed, het kindje was erg bewegelijk, wat bijzonder om te zien hoe snel het kindje is gegroeid in 1 week. As dinsdag heb ik de 12 weken echo, en als alles goed gaat dan word ik overgedragen naar de verloskundige.
In de 16e week weer.. Dan gaan we naar een echo bureau voor een geslachtsbepaling... Ben heel benieuwd 😊.. Ik kijk er ook naar uit en kan ook niet wachten hihi. Ik heb een angelsound, daarmee luister ik 2x in de week voor mn geruststelling.. Heerlijk!
Wij hebben over 2 weken eindelijk de eerste echo! vond het zo lang duren, en vind het zo spannend! Hoop dat alles goed is, ben zo bang dat we te horen krijgen dat het kindje met 8 weken ofzo al gestopt is met groeien brrr.. Bij mijn dochter hadden we met 8 en met 12 weken een echo, nu dus alleen met 12 Worden twee lange weken hihi En dan natuurlijk met 20 weken weer een echo, als alles verder goed is zijn dat de twee echo's die we krijgen, wel weinig vind ik zelf. Dus we plannen zelf nog 2 pret echos
Ik heb vandaag de 5e echo gehad en vind het steeds weer helemaal geweldig!♡ ze ligt nooit stil en zit meteen met haar benen en armen tegen het echo apparaat te slaan, geweldig om te zien♡ ik word iedere keer nog meer verliefd op dr. De volgende is over 3 weken en daarna pas weer 7 weken later dus ben eens benieuwd!
Inmiddels 20 echo's achter de rug en ik blijf het fantastisch vinden.. Ik zou willen dat we thuis zo'n ding hadden staan Ook heerlijk om elke keer toch weer verschil te zien en om te zien hoe ze groeit.. De volgende is 'pas' op 23 juli, voor ons de langste periode die tot nu toe tussen 2 echo's in heeft gezeten