herkent iemand dit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bitterrose, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitterrose

27 jan 2015
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    #1 Bitterrose, 5 mei 2015
    Laatst bewerkt: 5 mei 2015
    Hallo allemaal,

ik ben al 2.5 jr. van de pil af en sinds juni '14 gebruik ik niets meer met mijn vriend. Nu willen we heel erg graag een kindje, en ben ik het deze maand goed in de gaten gaan gouden :D ik ben heel onregelmatig ongesteld, af en toe 35 dgn. en kan zo weer 2 maanden niet ongesteld worden.

Mijn laatste ongesteldheid dag was 8 april. Ik voel mijn eisprong altijd heel duidelijk (hels). Normaal heb ik hier altijd omheen gevreeen i.v.m de pijn. Nu juist wel gevreeƫn. Dit begon 29 april. Ik heb overigens de rest van de maand om de dag sex met mijn vriend gehad tot na mijn ovulatie.

sinds 4 dagen heb ik vage krampen en steken in mijn buik,
    zo nu en dan steken onder mijn ribben. Ik ben af en toe ineens heel misselijk (idee dat er veel speeksel in me mond hangt) en heb een opgeblazen gevoel maar ik heb normaal een veel erger opgeblazen gevoel en ben ook wel vaker misselijk. Mijn borsten lijken in de ochtend veel zachter en wat gezwollen, vanochtend jeukte mijn linkerborst. Ohja, ook heb ik heel erg last gehad van obstipatie, tot gister avond, nog wel rommelende darmen.

Ik heb vaker gedacht dat ik last had van zwangerschapskwaaltjes maar toen had ik niet dit gevoel. Wie herkent dit en was wel zwanger? En wie weet vanaf wanneer ik exact zwangerschapstest kan doen, ik ga er vanuit dat ik de 13e ongesteld moet worden, maar dat is dus een gemiddeld i.v.m. de onregelmatigheid in mijn cyclus.

Deel Deze Pagina