Bloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Freddel, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Gisteravond had ik een klein beetje licht roze afscheiding bij het afvegen. Verder niet veel bij stilgestaan, maar vandaag had ik ook een keer licht roze afscheiding. Net sloeg dat over in helderrood bloedverlies. Ik heb gelijk de vk gebeld en die zei dat ik moest wachten tot de echo maandag omdat ze daarvoor niet kunnen zien of het goed of fout gaat. Nu ben ik weer naar de wc geweest en is het helderrode alweer weg, maar nog wel roze afscheiding.
    Heeft iemand dit al eens meegemaakt? en wat was de uitkomst uiteindelijk?

2. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Ja heb ik ook meegemaakt. 4x totaal. 2x is het goed gegaan en 2x niet. Het is belangrijk dat je geen buikpijn hebt en je geen grotere hoeveelheden bloed gaat verliezen.

3. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Dankje voor je reactie!
    Ik heb niet echt buikpijn. Wel kleine krampjes maar die heb ik al 2 weken.. Het bloed was niet heel veel alleen het rozige blijft steeds met afvegen.
    Ik hoop dat het goed gaat!

4. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Probeer je dan niet al teveel zorgen te maken. Bij de keren dat het bij mij mis ging had ik heftige menstruatie krampen. Het kan heel goed dat er een adertje is gesprongen vanwege de goede doorbloeding. Of dat het een innestellingsbloeding is. Het is spannend maar probeer je niet gek te maken en ook even niet te testen.

Kleine krampjes iets links (?) horen erbij. Dit heeft met het verschuiven van de darmente maken.

Sterkte meid!

5. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik probeer me niet te veel zorgen te maken. Maar dat is lastig! Net weer roze en een iniminie beetje bloed.
    Ik hoop maandag een goede echo te hebben!

6. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Het bloed wordt nu weer meer :(

7. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Heel vervelend die onzekerheid. Ik heb het ook gehad en toen liep het helaas niet goed af... Maar ik lees hier ook veel verhalen waar het wel goed is gegaan. Sterkte met afwachten...

8. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Het gaat hier denk ik ook mis Itisuptome. Ik bloed nu heel erg en heb ook buikpijn..

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hè jak freddel..
    Geen goed teken
    Sterkte

Deel Deze Pagina