Dag dames, Graag zou ik weten wat jullie gedachten zijn... 22 december was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. 9 van de 10 keer voel ik mijn eisprong en ik vermoed dan ook dat ik deze zondag 3 januari heb gehad. Vandaag heb ik de hele dag wat stekende krampjes rechts onderin mijn buik, richting mijn lies, op baarmoederhoogte. Dit had ik ook met de zwangerschap van onze dochter en de laatste zwangerschap vorig jaar (dat is helaas een miskraam geweest). Ergens denk ik dat dit een innesteling kan zijn, maar vind het gezien mijn eisprong wel erg snel (2dagen later). Ik hoor graag jullie mening.
Het is inderdaad wat te vroeg voor een innesteling. Die vindt over het algemeen 7-10 dagen na de eisprong plaats, mits er een bevruchting is geweest.
Wat je denkt te voelen is niet de eisprong, maar juist het groeien vd folikel waar het eitje zich in bevindt. De sprong zelf blijkt men achteraf vaak zelf nooit te voelen (is dmv echo's in de gaten gehouden). Ik denk dat eerder dat je ei gisteren is gesprongen ipv een innesteling. Een innesteling kan ook niet na 2 dagen want dan zwerft het nog ergens in een eileider rond.
+1 Ik heb meestal ook veel pijn net voor mijn eisprong, als ik dan een ovulatietest doe, is die 9/10 knalpositief... Dus is het enkel het groeien van de follikel dat ik voel! Van mijn eisprong zelf voel ik helemaal niks!
Een eitje doet er al 3 dagen over om in je baarmoeder terecht te komen. Daar zwerft hij eerst weer 3 dagen rond alvorens hij zich nesteld in je baarmoederwand. Ik denk ook dat het groeien van je follikel hebt gevoeld.
Toch denk ik dat het wel kan.? Ik had 24 en 25 dec positieve ov testen en op 26 mijn ei gehad. Op 7dpo testte ik al positief! Vanaf 6 dpo was ik heel emotioneel en kreeg zo'n rare hongergevoel, dus...
Niks is onmogelijk.. Maar helaas is het altijd afwachten. Jammer dat we niet gewoon even door een klepje heen kunnen kijken hé haha. Dilya wat een mooie testen! Gefeliciteerd. Ik ben vandaag 6dpo en ook opvallend emotioneel. Hopelijk betekent dit ook wat goeds voor mij dan haha
Dankjewel (ookal durf ik zelf nog niet te juichen) Ik hoop dat je over paar dagen een posotieve test in handen hebt x
Misschien eerder je eisprong gehad dan je dacht? Ik begrijp dat je niet getest heb met ovulatie testen en geen temperatuur bijhoud? Dan kan je echt niet zeggen wanneer je eisprong is. De ene keer voel ik iets en dan denk ik van ow zal nu wel zijn maar mijn temperatuur stijgt niet en een andere keer voel ik niets en heb ik opeens een verhoging.. (Ook wel eens gehad dat het wel klopte mijn gevoel) maar bedoel dus dat je qua gevoel nergens vanuit kan gaan op hoeveel DPO je zit.
Bedankt voor jullie reacties...ik voel nog steeds van allles wat ik normaal gesproken niet voel. Hoop dat ik mezelf niet voor de gek hou, maar even afwachten dus...