Ik heb even een vraag.. op 5/10 heb ik 2 cryo's teruggeplaatst gekregen (9 en 5 cellig). Na 14 dagen een test gedaan thuis (sensitest) na turen een schaduwstreepje. KV test gedaan en deze was wel positief (wel licht). Na een week doorgegaan met medicatie op advies van zhs, weer getest. Nu flink positieve test en cb digital zwanger 2-3 (week eerder 1-2). Helemaal prima dus bij 5 weken. Alleen suf paar dagen later toch nog even getest (5,5 week) kV streep aanzienlijk lichter en cb zegt 1-2. Oke stress dus we dachten dit wordt een miskraam. 3 dagen na de test 1x wat bloedverlies echt minimaal met afvegen maar toch dacht ik gelijk nu begint de miskraam. Daarna geen druppel meer gezien. Vanmorgen weer getest en de cb zegt nog 1-2 en Etos heeft een duidelijke streep en de streep staat er ook binnen een paar seconden. Heeft iemand hier ervaring mee? Was dit positief of negatief? Kunnen deze resultaten nog zijn door hoge hcg? Maandag heb ik een echo dus dan weet ik het definitief..
ik zou je niet blindstaren op testen, mijn testen liepen heel goed op en toch groeide het embryo niet. Ik zou maandag afwachten voor hetzelfde geldt heb je allemaal stress om niets.