7weken en plots niet meer misselijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bengelke, 12 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    sinds vorige week was ik misselijk, net zoals enkele maanden terug (is een mk geworden). vrijdag en zaterdag kon ik amper nog iets eten, was veel erger dan ik ooit had meegemaakt, dus ik dacht, oke dit zit goed. Maar sinds gisteren ben ik gewoon niet meer misselijk. Ineens gedaan, vind het zo raar, was eerst blij, maar nu maak ik me toch wat zorgen. Ik weet dat symptomen niet zeggen, met mijn mk misselijk geweest tot enkele dagen na de curettage. Merk nu ook dat ik bepaalde pijntjes niet meer voel, en voeige keer is het rond deze periode ook misgegaan..
    Volgende week woensdag pas echo, pff hoop niet weer slecht nieuws te krijgen

2. Toetiefat

Toetiefat Lid

9 mrt 2018
    12
    16
    3
    Vrouw
    Kwaaltjes zeggen indd niets. Ik ben zelf nu 6.2 maar ben alleen moe en totaal geen hongergevoel. Laten we voor elkaar duimen en hopen dat het goed afloopt.

Hoe ver was je bij je vorige mk? Ik zou toen 6 weken moeten zijn en vruchtje was bij 4 weken gestopt met groeien. :(

Ik duim voor je

3. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Zoals je zelf al zegt, symptomen zeggen niets. Voor hetzelfde geldt hang je morgen of volgende week weer lekker boven de wc.

4. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ga duimen voor je.
    Bij mijn vorige mk een mooi kloppend hartje op 6weken, vruchtje was wel wat klein, 2 weken later ontdekt dat het enkele dagen na de 6weken echo gestopt was met groeien....

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Met de eerste zwangerschap meegemaakt dat ik rond die periode ineens niet meer misselijk was. Mocht ook ruim een week in spanning zitten tot de echo. Mijn VK zei toen achteraf: "had nou even gebeld, dan hadden we een echo gemaakt om jou gerust te stellen"
    Bel je VK als je je onzeker voelt, vooral met jouw voorgeschiedenis...

PS. Mijn mannetje is nu 7 ;) kwaaltjes komen en gaan. Bij hem was ik tot 7 weken misselijk, bij dochter tot ruim 20...

Deel Deze Pagina