Herkent iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nieuwbie, 3 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieuwbie

Nieuwbie Actief lid

18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Dag dames,

ik heb een vraag en ben benieuwd naar ervaringen.

momenteel zit ik op 8 dagen na ovulatie. Gister avond rond 10 uur had ik na het afwegen op de wc helder rood bloedverlies zonder stukjes etc. Het waren ong een paar druppel. Zo groot als dat je je wijsvinger en duim opelkaar zet. Hele nacht niks, de volgende ochtend weer een aantal druppels maar toen werd het al wat meer bruinig. Nog steeds verder niks er in. Het is de hele dag een beetje aan het nadruppelen. De laatste keer was het donkerbruin maar nu met stukjes erin. Lijkt soort weefsel. Ik dacht aan een innestelingsbloeding. Eerst was ik blij maar nu dat er weer van die stukjes inzitten maak ik me een beetje zorgen. Andere keren heb namelijk ook donkerbruin verlies gehad met stukjes en dan werd ik gewoon ongesteld. Nu is het wel de eerste keer in twee jaar dat het is begonnen met helder rood bloedverlies.

iemand die dit herkent? Wat was de uitkomst?

2. D4YC

D4YC Actief lid

11 aug 2022
    128
    97
    28
    Vrouw
    Ik heb dit ook in mijn cyclus (kan niet zeggen hoeveel dpo, omdat ik mijn eisprong nog niet kan vinden) helaas werd ik dan een week, iets langer of korter later ongesteld. Maar goed dat is bij mij, kan bij jou heel anders zijn. Heb het ook op dit forum gevraagd en daar was de conclussie ontpillen (ben in januari gestopt met de pil).

Groetjes!

3. Nieuwbie

Nieuwbie Actief lid

18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw

4. D4YC

D4YC Actief lid

11 aug 2022
    128
    97
    28
    Vrouw
    Aha! Bij mij is het dus altijd helderrood..

Ik hoop dat je een geruststellende uitslag krijgt!

5. Nieuwbie

Nieuwbie Actief lid

18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Oh meen je. Wat zit elk lichaam weer anders in elkaar zeg. Ik hoop het ook

D4YC vindt dit leuk.
  6. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Ik heb ook sinds maanden dat ik soms opeens eerst wat roodverlies of rozeverlies krijg en dan bruinverlies en dan paar dagen erna breekt het echt door, maar dit begint dan rond 11dpo, niet al vanaf 8dpo.. maar zoals je al zei, elk lichaam is weer anders...even geduld en als het een innesteling is, zou je dat over 2 dagen op een testje kunnen zien. Success!!

Nieuwbie vindt dit leuk.
  7. Nieuwbie

Nieuwbie Actief lid

18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Aah oké. Heb jij dit laten onderzoeken of?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.030
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Ik had dat ook.
    De ene maand begon het met bruin/roze voor een dag of 2 en dan breekt het door naar rood de andere maand gewoon ineens rood verlies.
    De ene maand had ik stolsels (of stukjes zoals jij het noemt) en de andere maand helemaal niet.

Ik heb dit nooit laten onderzoeken want het is heel normaal, een vrouwenlichaam is geen robot, dus zal nooit exact hetzelfde reageren :)

9. Nieuwbie

Nieuwbie Actief lid

18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Oke, ik vraag me het af of het niet iets anders betekend. Ik ben namelijk al twee jaar bezig met een kinderwens en heb het idee dat dit het in de weg staat. Misschien dat het daardoor komt
    dat een eicel niet goed kan innestelen. Ben jij ondanks dit wel zwanger geraakt?

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.030
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Ja ik ben wel gewoon meerdere keren zwanger geraakt ;)

Nieuwbie vindt dit leuk.
  11. Nieuwbie

Nieuwbie Actief lid

18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Oh dat is wel super! Stelt me enigszins gerust haha

12. Nieuwbie

Nieuwbie Actief lid

18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Nou ik heb vanochtend een test gedaan en deze was negatief. Weer wat geleerd van mijn lichaam

Deel Deze Pagina