Ladies help me out please ik weet het niet zo goed

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lizzys, 1 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzys

Lizzys Lid

30 jan 2024
    8
    0
    1
    Vrouw
    Hallo lieve allemaal

Ik ben nieuw op dit forum en zou graag weten of ik het "goed" gedaan heb deze maand om te proberen.
    Ik heb een redelijk lange cyclus (varieert van 31 tem 35 dagen).
    Mijn twee laatste menstruaties begonnen op 11 december en 10 januari. Vrijdag 26/1 heb ik om 17 uur een ovulatietest gedaan, deze was negatief. Ik heb wel seks gehad die avond, rond 19 uur. Zaterdag en zondag heb ik géén ovulatietesten uitgevoerd en ook geen seks gehad. Maandag had ik een zwaar en trekkerig gevoel in mijn onderbuik, dus maandag om 15 uur heb ik een nieuwe ovulatietest gedaan. De ovulatietesten zijn trouwens de roze van Clearblue. De test van maandag was positief (smiley). Ik heb maandag dan om 19 uur seks gehad. Ik weet natuurlijk niet hoelang ik al in mijn piek zat en of, als ik zondag een test zou hebben gedaan, deze positief zou zijn geweest of niet. Ik dinsdag een ovulatietest uitgevoerd om 15 uur, deze was negatief. Dinsdag heb ik geen seks gehad helaas, maar woensdag om 14 uur wel.

Mijn vraag: Denken jullie dat ik een goede kans maak onder normale omstandigheden natuurlijk om zwanger te zijn deze ronde? Ik weet wel dat niemand dit kan voorspellen, maar zou graag weten of jullie zeggen: goed gedaan, je hebt je kansen gemaximaliseerd of: eigenlijk niet goed gedaan maar je weet maar nooit :D

Ik had al een topic gezet rond hetzelfde, maar vond dit een beetje duidelijker omschreven. Ik heb op geen enkel moment vruchtbaar slijm gehad, maar heb dit eigenlijk nooit echt. Wel nattig gevoel.

Sorry voor de details, maar vrijdag en maandag was een "goede" zaadlozing van mijn vriend, en woensdag is hij ook klaargekomen, maar weinig denk ik. NOD verwacht ik ergens 10-11-12 februari want ik weet uiteindelijk niet wanneer mijn ei "écht" gesprongen is.

Heel erg bedankt !!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.922
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je zondag en maandag in je piek zat is de timing gewoon prima hoor :)
    Ook als je piek alleen maandag was.

Je eisprong was nu vermoedelijk dinsdag/woensdag.

Suzi98 en Lizzys vinden dit leuk.
  3. Lizzys

Lizzys Lid

30 jan 2024
    8
    0
    1
    Vrouw

Heel erg bedankt voor je antwoord, dit geeft me goede hoop, al blijft het natuurlijk afwachten en is timing maar één ding dat goed moet gaan van het lijstje :)

Deel Deze Pagina