heeft er iemand een idee hoe je weeèn op kan wekken dinsdag is mijn vrouw uitgeteld we hebben al heelveel geprobeerd maar er heeft nog niets geholpen ik hoop dat er iemand een idee heeft AFZ een hopelijk snelle vader
ik ben in totaal 41 weken zwanger geweest en heb ook echt van alles geprobeerd. Klaarkomen en bitterlemon.. haha dat is wat bij ij vermoedelijk de weeen heeft opgewekt Veel succes!
Nou geloof me ik heb echt alles al geprobeerd ananashart, bitterlemon, sex enz enz... Kijk maar naar mijn banner hmpfffff ben bang dat ik het moet uitzitten. Succes!
haha ja vervelend he dat wachten! eigenlijk vanaf week 38 zit je al te wachten van hij kan elk moment komen! en als je dan ook nog is een week of langer overtijd loopt is dat wel heel frustrerend en ga je indd. de gekste dingen proberen om de bevalling op te wekken! Succes jullie beide! en alvast een hele voorspoedige bevalling!
Vanaf 38 weken heb ik mijn man verteld dat we elke dag seks moesten hebben, omdat sperma weeen kon opwekken. De eerste keren vond hij di wel leuk, maar na een aantal keer vond hij het wel voldoende geweest, haha. Ik ben in week 39 en 40 gestript, maar ook dit heeft niet geholpen. Uiteindelijk had ik de hoop opgegeven en was ik me mentaal aan het voorbereiden op een inleiding, toen ik 10 dagen overtijd toch vanzelf weeen kreeg.
Ik heb met 38 weken 2 dagen bitter lemon gedronken. Daardoor kreeg ik na 2 dagen voorweeen. Toen zetten het niet echt door dus heb ik het hart van een annanas gegeten! Nog niet doorgezet. En met 38,6 weken heb ik wonderolie geslikt om 18:00 en dat werkte prima want om 22:30 braken me vliezen en 5 uur later was ik bevallen van een gezonden zoon!
Hallo, Ja hier ook bijna alles geprobeerd...eten van ananashart, Chinees eten, bitterlemon drinken...en ga zo maar door. En toen braken bij mij de vliezen en kreeg ik nog geen weeen... Ik ben ingeleid ivm langdurig gebroken vliezen en tja toen kwamen de weeen wel...leve het infuus... Ze zeggen dan ook vaak dat die middeltjes pas werken als je lichaam er echt klaar voor is. En misschien is je vrouw haar lichaam nog niet klaar voor de bevalling en zit jullie kindje nog heerlijk lekker warm...(geef hem/haar eens ongelijk met dit weer... ) Nou, succes met de laatste loodjes en hoop dat jullie spruit zich snel aandiend! Liefs Elly.
Nou klaarkomen werkt hier ook niet. Maar goed de vk komt zo om te strippen miss dat dit mag helpen [-o<
Ik snap niet dat mensen zo ongeduldig worden naarmate de bevalling nadert. Wees toch blij dat je straks een voldragen en gezond kindje in je armen kunt sluiten, ook al duurt dat 40 weken of iets langer. Ik kan me voorstellen dat je heel nieuwsgierig bent naar jullie beebje en daar is ook niks mis mee. En ja ik snap ook dat de zwangerschap zwaarder word als je de 40 weken nadert, en nog zwaarder als je over de 40 weken heen gaat. Mijn zoontje is met 31 weken geboren en ik had hem graag 40 weken uitgedragen!
Cindy strippen is je vliezen losweken van de baarmoedermond ( als ik het zo goed zeg ) en dat kan weeén opwekken.
Bij mij zijn m'n vliezen gebroken nadat mijn man een brandende sigaar heel dicht tegen m'n rechter kleine teen had gehouden.
Bij mij hielp eigenlijk ook niet veel. Alleen strippen ging goed. Dat doet de verloskundige bij ons alleen na 41 weken bij de 1e en na 40 weken bij volgende kinderen. Maar dat kan bij andere praktijken anders liggen natuurlijk.
Sorry maar als je al vanaf 36 weken de hele tijd al voorweeén hebt en je amper slaapt enz enz ja dan ga je toch proberen om de weeén zelf op te wekken. Mijn vk's deden niks om me te helpen en lieten me zo lopen terwijl ik helemaal doodmoe en niks anders meer kon dan huilen. Ik heb tussen de 40 en 42 weken ook regelmatig echte weeén gehad maar het zakte steeds weer weg. Ik snap jou ook wel hoor mijn zus heeft een kz gehad met 32 weken ook omdat ze Hellp had dus ik weet ook hoe dat is.
Wonderolie drinken! Niet te Zuipen zo goor. Maar je moet er wat voor over hebben..... Mocht de wonderolie niet werken om de weeen op te wekken, kan je er iedergeval wel goed van poepen. Mijn moeder heeft bij mijn zus wonderolie gedronken en de volgende dag is mijn zus geboren.
Ook mijn vraag is: waarom zou je ze willen opwekken? Kindje komt vanzelf, laat de natuur toch z'n gang gaan! Het hormoon wat de bevalling opwekt, komt vanzelf als je lichaam en geest er klaar voor zijn. Ok, als het 42 weken is, kan ik me er iets bij voorstellen dat je het misschien zat wordt, en in dat geval helpen ze je in het ziekenhuis wel een handje. Maar eerst nog maar een beetje wachten. Ergens las ik: je moet geen onrijpe appel willen plukken. Als de appel rijp is, is het tijd, en gaat het pas 'gemakkelijk'. Vond ik een mooie vergelijking.