Goedemorgen allemaal, In november 05 heb ik mijn spiraal laten verwijderen. En op 6 mei heb ik mijn laatste menstruatie gehad. Op woensdag 17 mei heb ik mijn eisprong gevoeld en we hebben die dagen regelmatig "hard gewerkt". Nu ben ik sinds vorige week woensdag steeds na het tandenpoetsen s'morgens lichtelijk misselijk...t gevoel dat het water in je mond loopt voor je moet spugen maar dan allemaal wat zwakker. Ook was ik het weekend wat emotioneel (anders nooit) en heb ik spierpijn gehad in mijn benen en heupen zonder dat daar aanleiding voor was. En een weeig gevoel in mijn buik... Tja en nu? Wachten tot donderdag cq zaterdag as...maar graag hoor ik jullie reactie op mijn klachten die ik anders nooit heb. Oja, mijn normaliter menstruatie pukkeltjes heb ik ook vorige week al gehad ipv deze week... Hoor graag van jullie! Groetjes, Wendy
mm...ja had ook gekund alleen overige symptonen zijn verdwenen behalve het weeig gevoel en de lichte misselijkheid....tja...afwachten maar...oja en was vanmorgen 35 minuten voor mijn wekker wakker...las hier net ergens dat dat ook vaker gebeurd haha...weet niet of ik dat moet geloven... :
het enige wat je echt duidelijkheid kan geven is een test meis, dus toch nog 3 dagen wachten (ik weet het, lijkt wel 3 jaar)
Klopt inderdaad..maar het mag van mij nu wel een keer raak zijn haha...maar dat geldt voor vele onder ons denk ik. Jij in elk geval gefeliciteerd met je zwangerschap Neeltje!
dat denk ik ook meid, dat iedereen dat wil, dat wilde ik ook hoor, en wachten is het moeilijkste wat er is, je kan niets meer doen. heel veel succes meid en ik hoop voor je dat de test over 3 dagen positief is!!