Herkent iemand dit?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Suzanne24, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne24

Suzanne24 Lid

2 apr 2008
    71
    0
    0
    Hallo dames!

Ik heb sinds afgelopen dinsdag last van hele harde buiken en ongipijn. Ik heb hier eerder last van gehad maar nu heb ik er dus vaker last van en de pijn is iets heftiger dan ik gewend was. Vooral s'nachts lig ik er wakker van, als ik op mijn rug lig dan voel ik het het meest.
    Overdag heb ik ook een benauwd gevoel en ben ik kortademig. Ook voel ik mn kindje af en toe heel laag, ongeveer bij mn schaambeen. En het gebied rond mn navel, vooral erboven is heel gevoelig en doet pijn als ik eraan zit.

Herkent iemand dit? Ik hoop niet dat dit voortekenen zijn van de bevalling :(

Ik lees graag wat jullie hiervan denken..

Groetjes,
    Suzanne

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik hoop inderdaad niet voor je dat dit begin tekenen zijn. Het zouden ook voorweeen kunnen zijn. Ik moet zeggen ik heb het zelf ook gehad zo rond de 32 wkn, en werd toen opgenomen in het ziekenhuis omdat het dus wel echte weeen waren. Gelukkig was er geen ontsluiting dus met veel rust zijn de echte weeen weggegaan, maar de voorweeen bleven wel aanhouden.

Als je het echt niet vertrouwd zou ik toch even je VK bellen.

Succes

3. Suzanne24

Suzanne24 Lid

2 apr 2008
    71
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie!

Ik ga vanmiddag langs bij mn VK, ben erg zenuwachtig...ik hoop niet dat ik opgenomen moet worden..

Met hoeveel weken ben jij uiteindelijk bevallen?

Deel Deze Pagina