Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar tips of wat te doen bij pijnlijke buik. (Hele lijf doet zeer maar is reactie op mn buik denk) Zitten, staan, liggen en onder de douche helpen niet. Kan mn draai niet vinden en ontspannen. Ben 34 wkn en heb nog een dreumes rondlopen.
Ik zie dat je oudste te vroeg geboren is... Ik zou als ik jou was even een extra check laten doen eerlijk gezegt!!!
Toch vind ik het niet echt positief klinken.. Als je niet eens van een douche ontspan... Weet je zeker dat er niks gaande is?
Ik heb zelf niet het idee dat het al aan de gang zou kunnen zijn. Bij oudste braken mn vliezen en dag later kwamen de weeen pas. Zal eens in de gaten houden hoe en wanneer de pijn t ergst is.
Geen enkele bevalling is hetzelfde. Zou er dus niet vanuit gaan dat ook nu je vliezen eerst breken. Zou dus ook zeker even aan de bel trekken! Pijnlijke harde buiken die niet overgaan zijn met die termijn gewoon nog niet goed. Of je nou een druk weekend hebt gehad of niet. Zekere voor het onzekere nemen.
idd mij is geleerd dat harde buiken misschien ongemakkelijk zijn maar zeker geen pijn doen, dan contact opnemen
Beeb87 doe ik ook niet. Bedoelde er meer mee dat ik niet weet hoe t 'normaal' gaat/voelt. (Weet niet hoe voorweeen aanvoelen) Dus ondanks 2e zwangerschap alles toch weer nieuw en anders. Hadden we maar een luikje. Dan kon je even spieken. Het lijkt rustiger te worden. Zolang ik niks doe. Kijk t nog even aan en bel de vk als t weer opzet.
Ook als het minder wordt, zou ik even bellen om via echo te checken of het niks gedaan heeft. Succes!
Heb niet meer kunnen bellen vandaag. Had hier een kleine draak rondstuiteren die niet helemaal in zn hum was. En lang sliep. Morgen eerste wat ik doe is bellen.
Dat vind ij raar argument.. sorry.. stel der is idd iets aan de gang.... Dan is rondstuiterende peuter ook minder belangrijk lijkt ne?
Snap het ook niet, je kunt nu toch bellen met de spoed lijn? Zou echt even bellen meid! Je wilt echt niet dat hij /zij nu komt! Dan zit je ook met je rond rende peuter dus meid veel bellen!
Ik snap het eerlijk gezegd ook niet. Toen ie sliep had je toch kunnen bellen. Vervelend dat je kind niet lekker is maar je ongeboren kind is net zo belangrijk. Blijkbaar maak je je helemaal geen zorgen. Snap daarom ook niet waarom je een topic opent.
Jammer dat er zo gereageerd wordt. Moet je je zorgen maken om een topic te openen? Nee toch? Ik was op zoek naar tips om hardere buik te verzachten/verlichten. Kleine beweegt volop en is erg actief vandaag. Zit erg laag waarschijnlijk en de pijn komt van mn banden af en toch teveel gedaan. Heb vk nog gebeld en ik moet rustiger aan doen. Mocht ik morgen nog zoveel last hebben moet ik bellen om langs te komen.