beste verloskundige ik ben 27 weken zwanger en ervaar wat rare symptomen die ik tijdens mijn vorige zwangerschappen nooit gehad heb afgelopen dagen misselijk/ grieperig gevoel, tintelingen in de armen vooral linkerarm, wazig zien of glazig zien (alsof er een laagje water over mijn netvlies zit) lichte steken bij mijn slaap beide kanten maar ook hier weer meer links als rechts en soms het gevoel van een dikke tong hebben kunt u mij vertellen of deze symptomen er ook gewoon bij horen of dat ik contact op moet nemen met de verloskundige alvast bedankt
hoi ik herken niet alle symptomen. een aantal wel, misschien is het slim om het even met je eigen verloskundige te bespreken. Is je bloeddruk tot nu toe normaal geweest? Heb je ook buikpijn? Ik zou morgen even bellen anders. Mirjam
hoi mirjam bedankt bloeddruk is normaal gebleven prima zelfs en geen buikpijn inmiddels zijn de klachten ook weer verdwenen dus zal er nooit achter komen wat het geweest is misschien gelukkig maar ook bedankt voor je antwoord