Vrouw Beau van Erven Dorens ernstig ziek - RTL Boulevard Bah. Dat is toch your worst nightmare? Verschrikkelijk. Vier kinderen. Natuurlijk kan het allemaal goed aflopen, maar het lijkt me afschuwelijk om mee te maken. Helaas van dichtbij meegemaakt (mijn moeder), maar toen was ik wel ouder dan hun kinderen. Heel erg .
Dat is echt verschrikkelijk.. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om je grote liefde zo ziek te moeten aanzien en misschien erger..
(Even helemaal Off-topic @Zara75: Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik had wel vaker in je handtekening gezien dat het bij jullie niet gemakkelijk is gegaan. Heerlijk dat je nu zwanger bent!)
altijd heftig, als een moeder van een jong gezin ernstig ziek is... wat ik dan weer wel zo belachelijk vind is dit stukje tekst: De 41-jarige presentator, die met zijn vrouw vier kinderen heeft, kreeg eerder deze week al het slechte nieuws te horen dat zijn programma De Gemene Deler wegens tegenvallende kijkcijfers van de buis wordt gehaald. en nee, dat is natuurlijk niet leuk, maar in hetzelfde bericht word ook dit gezegd: En ook een woordvoerder van SBS bevestigt aan de krant dat het 'slechte nieuws helaas klopt', maar doet verder geen uitspraken omdat het om een privékwestie gaat Dat stukje 'slechte' nieuws over z'n werk, hadden ze wel weg mogen laten, natuurlijk is je werk belangrijk, maar in deze situatie gaat het om de gezondheid van z'n geliefde en dát is het echte slechte nieuws...
Ik kan me voorstellen dat je in zo'n geval bijna blij bent dat het programma niet doorgaat. Des te meer tijd om thuis te zijn...
Heftig zeg! Dat gun je niemand. En ook even offtopic: van harte gefeliciteerd, jullie lange weg is beloond en nu genieten!
Denk dat je daar gelijk in idd. Ik zou daar in zijn geval niet druk over maken en alle momenten samen benutten.