Vrouw Beau van de Erven Dorens ernstig ziek

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lindangel, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Vrouw Beau van Erven Dorens ernstig ziek - RTL Boulevard

Bah. Dat is toch your worst nightmare? Verschrikkelijk. Vier kinderen.

Natuurlijk kan het allemaal goed aflopen, maar het lijkt me afschuwelijk om mee te maken. Helaas van dichtbij meegemaakt (mijn moeder), maar toen was ik wel ouder dan hun kinderen.

Heel erg :(.

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat is echt verschrikkelijk.. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om je grote liefde zo ziek te moeten aanzien en misschien erger..

3. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Vreselijk :( Het is niet bekent wat ze precies heeft?

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Borstkanker las ik ergens..

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    (Even helemaal Off-topic @Zara75: Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik had wel vaker in je handtekening gezien dat het bij jullie niet gemakkelijk is gegaan. Heerlijk dat je nu zwanger bent!)

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    altijd heftig, als een moeder van een jong gezin ernstig ziek is...

wat ik dan weer wel zo belachelijk vind is dit stukje tekst:

De 41-jarige presentator, die met zijn vrouw vier kinderen heeft, kreeg eerder deze week al het slechte nieuws te horen dat zijn programma De Gemene Deler wegens tegenvallende kijkcijfers van de buis wordt gehaald.

en nee, dat is natuurlijk niet leuk, maar in hetzelfde bericht word ook dit gezegd:

En ook een woordvoerder van SBS bevestigt aan de krant dat het 'slechte nieuws helaas klopt', maar doet verder geen uitspraken omdat het om een privékwestie gaat

Dat stukje 'slechte' nieuws over z'n werk, hadden ze wel weg mogen laten, natuurlijk is je werk belangrijk, maar in deze situatie gaat het om de gezondheid van z'n geliefde en dát is het echte slechte nieuws...

7. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik kan me voorstellen dat je in zo'n geval bijna blij bent dat het programma niet doorgaat. Des te meer tijd om thuis te zijn...

8. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Heftig zeg! Dat gun je niemand.

En ook even offtopic: van harte gefeliciteerd, jullie lange weg is beloond:) en nu genieten!

9. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Denk dat je daar gelijk in idd. Ik zou daar in zijn geval niet druk over maken en alle momenten samen benutten.

10. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk. Hopelijk komt het helemaal goed. Vind Beau ook altijd zo'n leuke man.

Deel Deze Pagina