Slecht weer vandaag, wat gaan jullie vandaag doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door autumn86, 9 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Wat gaan jullie op deze stormachtige zondag doen?
    Ik heb gisteren de trampoline even vastgezet, speelhuis in een hoek geschoven en alle losse dingen opgeruimd.
    Nu thuis aan het werk. Zo meteen met de hond eruit, flink lopen voordat het echt slecht weer wordt.
    Valt het weer mee dan gaan we als gezin nog even naar buiten en zet is lampen en een slot op dochter haar fiets.
    Daarna alle was opruimen, samen met dochter haar kamer schoonmaken en opruimen.
    Daarna wil ik nog even een slot vervangen. Bedden verschonen en onze kamer even schoonmaken en opruimen.
    Vanmiddag lekker rustig aan doen, denk een spelletje. Kindjes lekker in bad.

Dochter is al wakker vanaf iets voor 7 uur, ze werd wakker omdat ik met een collega aan het bellen was. Die is rustig Netflix aan het kijken. Zoon en man liggen nog te slapen.

2. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Een rommel dag in huis en gezinstijd hebben

autumn86 vindt dit leuk.
  3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    Ik ga zo de rest van de weekboodschappen doen en daarna start ik met koken. We krijgen een gast vandaag en ik moet op tijd een tiramisu met zelfgemaakte lange vingers in de koelkast hebben staan. En vanavond kijken we de finale van Heel Holland bakt, waarbij we traditiegetrouw zelf iets van gebak maken om op te eten tijdens te finale, dus ik moet ook nog een brownie met gezouten karamel maken.

En verder gewoon lekker chillen en rommelen in huis.

Ysabella, Waxinelichtjes, Manolito en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Strijken , een bezoek brengen aan de hap. Erwtensoep , pastasaus , kippensoep maken. Groente snijden voor komende dagen. En verder vooral chillen met het gezin.

5. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik ga zo naar mijn werk. Man gaat met de kinderen een paar uurtjes naar de jaarlijkse speelstuif in het buurthuis (om de hoek). Hopelijk vanmiddag binnen potten met zijn vieren voordat de storm op zijn hoogtepunt is.

6. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    Krijg straks eerst visite en daarna werken tot laat in de wijkverpleging.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Weinig plannen
    Beetje opruimen, schoonmaken, was doen enz.
    Vanmidda gaan we iets lekkers maken en een filmpje kijken.

Trampoline kan ik niet vast zetten, uit elkaar halen vond man niet nodig.
    Dus we zullen zien vanmiddag.
    Hij staat wel tegen de schuur, in een hoek.

8. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    Wij gaan over een paar weken verhuizen dus we gaan maar gezellig kasten uitzoeken enzo. Spullen bij elkaar zoeken die naar de kringloop kunnen etc.

9. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Verhuizen op Texel (niet zelf maar heb wel de leiding) grrr. Windkracht 11...

Moet ook nog met de boot terug vandaag

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Dochter heeft een paardrij wedstrijd.
    Verder video bellen met familie die ver weg wonen.
    Huis schoonmaken en uitgebreid koken.

11. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Oudste moet zo naar zwemles, man ligt nog in bed.
    Ik moet straks nog wassen, was opvouwen, paar boodschapjes doen en vanmiddag gaan we een nieuwe televisie kopen.

Man vind dat het met het code oranje wel mee zal vallen. Ik heb gisteren wel even de tuin opgeruimd. We zullen zien wie er gelijk krijgt :rolleyes:

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zo min mogelijk. Oudste dochter heeft straks een handbalwedstrijd en wil ik even kijken. Een flink stuk met de hond lopen voordat het echt losbarst.
    Boodschappen doen, opruimen, wasje draaien, cake bakken en vanavond de finale van heel Holland bakt kijken,

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Hadden vandaag eigenlijk wedstrijd met.pony maar gelukkig afgelast ..Dus even Intratuin verder thuus

14. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Lekker niks. Mijn man gaat zo werken en ik ben thuis met de meiden. Misschien dat we in de ochtend spelletjes met de tiptoi gaan doen. De middelste ligt ziek op de bank dus was toch al niet zo verstandig om er uit te gaan met dit weer.

We hebben gister de tuin al wind vriendelijk gemaakt. Hopenlijk is het voldoende. Ook mijn fietskar vast gelegd met kettingen aan de muur en de fietshoezen met spanbanden gespannen. Ben benieuwd of het echt zo grote storm word als dat ze zeggen.

15. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Weinig eigenlijk. Hooguit wat laatste rommel die we nu hebben opgeruimd naar de zolder brengen en dan zijn we voor 90% klaar voor nummer 2.
    Misschien nog even langs mijn ouders, en wil nog even de wasmachine op de schoonmaakstand zetten.
    Maar zondag is hier sowieso een luie dag meestal waar we weinig doen.

16. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Normaal is het hier op vrijdag of zaterdag grote schoonmaak, wilde ik gister doen maar verzet naar vandaag vanwege het weer. Verder gewoon lekker spelletjes met mijn dochter, misschien nog een taart samen maken.

17. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Brr spannende onderneming! Ik las net in de krant dat veel boten naar de waddeneilanden stoppen met varen in de loop van de dag... hou het even in de gaten :)

18. marieke12345

marieke12345 Actief lid

11 okt 2013
    463
    122
    43
    Grote kans dat ie tijdelijk uit de vaart gaat vandaag dus houd de teso site in de gaten;) Succes met verhuizen!

19. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    We hebben zo kerk en school.. (vanuit de school geven ze een kerkdienst met de kinderen van alle klassen die dingen doen.)

Daarna kleine man ophalen bij oma. We moeten de tuin nog even een beetje opruimen.

In de middag denk ik lekker bank hangen. Samen spelletje doen. Knutselen. Wassen. Opruimen. Familietijd hebben.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zo sporten, netflixen en lekker koken.

Deel Deze Pagina