Knap in mn buik

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Dag dames,

Voor ik commentaar krijg ga naar de dokter :p, wil ik toch even hier navraag doen en ik ga niet snel naar de dokter voor zoiets ;)

Ik lag net op de bank en wilde op mn linkerzij draaien en ineens pijn!! En ik voelde zo knap! Daarna een kloppende pijn en nu blijft het een beetje zeuren en voelt het alsof ik iets in mn buik gekneusd heb. Beetje moeilijk uit te leggen.....ik heb vorige week wel voor het eerst sinds 2 jaar gesport (body balance) en had wel enorme spierpijn, kan het daarmee te maken hebben??
    Ik schrok het meest van dat knap gevoel......maar ik heb wel vaker kleinere knapjes in mijn buik. Heel raar.

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

oeh dat klinkt vreemd, morgen toch ff naar de ha. ik hou nooit zo van die 'vage' klachtjes.. :p

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb het ook wel eens na het sporten. Ik denk niet dat je je er heel erg druk om hoeft te maken. Lekker naar bed toe en hopelijk morgen zonder spierpijn op ;).

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Spier die ws niet helemaal lekker heeft gezeten kan een knappend gevoel veroorzaken...

5. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    heb je dat onderin je buik?
    dat heb ik namelijk weleens met omdraaien in bed, nou dat doet me daar toch zeer....

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ja links onderin mn buik, dat deed even heel gemeen zeer!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    spiertje

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    waarschijnlijk een spier die ergens op lag (stuk pees of een andere spier of zo) en daar in gespannen houding van af is gerold door de bewegin. kan zeker een beurs gevoel geven.. (blauwe plek/kneuzing gevoel)
    Als het nog behoorlijk pijnlijk is kan je een ibu/paracetamol nemen. duurt het langer dan 2 dagen zou ik even naar de ha gaan.

9. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    ik herken die 'knap' die had ik tijdens mijn zwangerschap op dat plekje. Erg naar gevoel eventjes en klinkt ook erg eng.

10. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik heb dat een keertje rechtsonderin de buik gehad en het bleek mijn eisprong te zijn. ik weet niet hoe ver je in je cyclus zit? ben ermee naar de huisaarts geweest en die zei ik denk dat het je eisprong was, kijk maar of je over ongeveer 2 weken ongesteld wordt. en dat klopte. vanaf toen had ik het elke maand toen ik geen pil slikte.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Je kunt ook bellen naar de HA. Vaak doet de assistent dan een soort van assessment en zij kan je adviseren om te komen, of om wat anders te doen.
    Tot die tijd... warm houden met een kruik of zo? Kijken of de pijn dan weg gaat. Sowieso naar de HA gaan als de pijn erger wordt.

Deel Deze Pagina