Als je iets kon doen wat helemaal niet kan, wat zou je dan kiezen? Ik zou dan kiezen voor tijdreizen. Lijkt me heel interessant om echt te zien hoe de mensen vroeger leefde. Ze mogen me dan niet zien en ik mag me nergens mee bemoeien, want dat zou de geschiedenis kunnen veranderen. En elke reis die ik maak, ook al ben ik weken terug in de tijd, moet hier dan maar een uur duren. Ja lijkt me toch veel leuker dan Big Brother kijken Jammer dat het niet echt kan.
Oh jaaa leuk!! Ik zou wel eens andere dimensies willen zien. Ik ben ervan redelijk van overtuigd dat wij ook in andere dimensies leven, maar dat -natuurlijk- niet weten. Ik ben wel benieuwd wat ik daar allemaal uitspook!
Dat van die dimensies en het tijdreizen, daar sluit ik me geheel bij aan! Toch..als ik dan iets voor iedereen mocht willen, dan is het -héél afgezaagd, ik weet het- wereldvrede. Lijkt me toch wel heel fijn als we zonder oorlog en geweld in broederschap samen konden leven op deze mooie planeet...
Ja tijdreizen lijkt me leuk! Of iets simpeler (voor zover je over simpel kan spreken) vliegen als een vogel. Heerlijk vrij!
ik zou graag mijn moeder terug halen al is het maar voor 5 min om nog ff met haar te kletsen en te vragen of ze mee kan kijken en of ik het goed doe...
onzichtbaar zijn en tijdreizen, zou heel graag weleens een kijkje in de verboden stad in Peking 150-200 jaar geleden willen nemen.
@mammie van rooy WAT LIEF VAN JE het was deze week 6 jaar geleden toevallig en ik zag dit topic en dat was het eerste wat me te binnen schoot erg he... maar goed soms voel je je wel eens zo...
Ik zou graag willen weten wat er gebeurt was als ik in een ander adoptie gezin terecht was gekomen. En ik zou zeker weten de opa van mijn vriend nog eens willen spreken...
Ik zou ook terug in de tijd willen gaan en even mijn zoontje willen vasthouden.Dat heeft het ziekenhuis van me afgenomen toen hij dood was geboren en daar heb ik het altijd erg moeilijk mee gehad. Verder lijkt het me ook wat om eens onzichtbaar te zijn en terug in de tijd te kunnen reizen om te zien hoe het was vroeger.
Waarom is dat erg? Denk dat je een moeder of een vader, waar je een goede band mee had, altijd blijft missen als ze er niet meer zijn. Jij en Nessy allebei een hele dikke knuf.
een jaar of 50 eerder geleefd hebben en dan kinderen hebben. ik vind dit een heel moeilijke tijd om kinderen in te hebben. de invloeden van de maatschappij zijn zo groot en vaak negatief.
Wat mij ook nog wel heel leuk lijkt is dat ik onder water kan ademen, geen last heb van kou en waterdruk en dat ik in het donker kan zien. Dan zou ik allemaal wrakken gaan onderzoeken. Dan zou ik eerst terug in de tijd naar de Titanic en het daarna gaan onderzoeken zoals het nu is. Tja, fantasie heb ik wel
Ik snap helemaal wat je bedoelt, alleen denk ik dat de mensen dat 50 jaar geleden ook al vonden. Denk dat er geen enkele tijd is waarin de mensen helemaal veilig en tevreden waren, het was alleen anders.