hernia en zwanger!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mamasince2010, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ja ik heb een mri gehad. Daar was een hernia op te zien.
    Heb advies gekregen om ander werk te gaan zoeken.
    Hoe het nu gaat is ook niet om te doen hoor.
    Maar ja is niet zo makkelijk er uit te stappen.

2. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    jee is wel meteen heftig om een andere baan te moeten gaan zoeken!

Ik hoop dat ik een beetje optijd aan de bel heb getrokken en dat het daardoor allemaal nog te doen gaat zijn,
    ik blijf positief;) en het is erg fijn om te horen (hoe vervelend ook) het bij andere is of was...

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Als ik jouw was zal ik voorlopig nog geen ander werk gaan zoeken.
    Waar vind je nu een andere baan terwijl je zwanger bent .?
    Heb je een vast contract ?
    Ik zal je adviseren toch met je LG om de tafel en evt een Bedrijfsarts afspraak maken.
    Je zal voorlopig dan aangepast werk moeten doen om je zwangerschap door te komen en te zien hoe het zich ontwikkeld.
    Als je ander werk zoekt en je raakt toch ziek ivm de hernia heb je gewoon geen inkomen.
    Ik heb echter bij de neurochirurg nog niet eerder een advies gehad om te stoppen met de zorg.
    Sta er beetje van te kijken dat je dit advies gekregen hebt een hernia kan voorbij gaan zonder dat je er klachten van overhoud heb ik begrepen.
    En na een operatie is dit ook nog mogelijk alleen heb ik nu nog erg pech veel restverschijnselen te hebben waarmee mijn toekomst nog onduidelijk eruit ziet.
    Succes.
    en inderdaad mamasince2010 positief blijven is het beste.

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik kan in mijn organisatie een andere baan krijgen.
    Heb een vast contract. Ga nu ik zwanger ben ook niet wisselen van baan. Als ik wissel binnen de organisatie houd ik mijn vaste contract gewoon.
    Ik blijf ook positief. Tot nu toe houd ik het nog goed vol. De roosteraar houd er bij mij rekening mee dat ze geen 3 lange(slaap)diensten achter elkaar geeft. Als ik er straks meer last krijg omdat ik zwanger ben ga ik gedeeltelijk de ziektewet in.

5. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    vanmiddag mijn eerste keer therapie gehad!
    dat was wel ff fijn:D manueel therapeut heeft wat meer ruimte gemaakt tussen mijn ruggewervels
    Ging redelijk de deur uit....maar nu hahahah is het weer even knudde
    kan ook eigenlijk niet anders natuurlijk

6. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    De manueel therapeut heeft wat ruimte gemaakt :$, ik denk niet dat ik dat aan zou durven... mijn chiropractor ging echt niet aan het werk met mijn rug toen ik die hernia had!

7. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    hahah neeee dit ging op een prettige geleidelijke manier.
    En wat niet kon,kon niet.
    maar de behandeling mocht geen pijn doen,en dat deed het ook niet.
    Hij heeft niet gekraakt of iets dergelijks,hij heeft heel licht en lees echt licht draaiende bewegingen gemaakt.

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Poeh, zwanger en een hernia tegelijk...pittig.

Ik ben net hersteld van een hernia, heb er een spuit in laten zetten...opereren doen ze niet omdat ik ook dystrofie heb. Tot nog toe is de hernia onder controle. Heb al jaren versleten tussenwervelschijven dus rugpijn is mij niet onbekend, ben ook afgekeurd.
    Met een zwangerschap kan het twee kanten opgaan, of m'n rug reageert goed of slecht. Ben nu 5 weken, en er is nu steeds een stemmetje in m'n hoofd die zegt 'waar ben je aan begonnen'.
    Zo onzeker ineens, hoop dat dat gevoel minder wordt en dat m'n rug het goed doorstaat.

Moest het even kwijt, bedankt....en sterkte met jullie ruggen!

Deel Deze Pagina