Twijfel...twijfel...

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Vorige week een topic geopend over de bezichtiging van ons huis. De mensen waren enthousiast een hebben letterlijk gezegd dat we misschien geen "te koop" bord in de tuin nodig hebben (huis staat pas te koop!). De man zei dat hij volgende week ons zou bellen om een vervolgafspraak te maken......

Waarom bellen ze niet?????????

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Helaas was het in ons geval vaak een te over enthousiaste reactie en kwam er niets van.

Uiteindelijk wel ons appartement weten te verkopen, maar niet aan degene die zoveel "beloofde".

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Boehoe....Dat vind ik niet leuk.

4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dan is het wel zo netjes om te bellen om dat te zeggen. Ik sta ermee op en ga ermee naar bed......

5. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Zelf even bellen? Vragen of ze nog interesse hebben en dan aangeven dat je anders graag dat bord WEL wil plaatsen? :) Of heb je hun gegevens niet?

6. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Wij hebben hun gegevens wel. Maar wij willen niet drammerig/ ongeduldig overkomen. (ik ben een muts:))

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ennee.... de week is nog niet om hè! We zijn pas dinsdag. Dus geef ze nog even de tijd.

8. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    of ze laten jullie expres even wachten omdat ze weten dat ze te enthousiast hebben gedaan.
    En zo proberen dadelijk misschien nog iets van de prijs af te halen.

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Mailen? Ik zou me ook opvreten hoor hahaha...
    Of jezelf een ultimatum stellen van: als ze woensdag of donderdag nog niks hebben laten horen, dan ga ik bellen/mailen hoor.
    Ik hoop dat je goed nieuws krijgt! Dat zou wel heel geweldig zij!

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

of ze hebben gewoon een afspraak bij een hypotheekverstrekker gepland staan ergens deze week. Week is zondag pas om he.

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Zal ook wachten tot naar het weekend en dan eens contact opnemen... ;)

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou geen contact opnemen, ja met de makelaar voor een te koop bord. Ik zou mijn hoop niet alleen op hen zetten. Wij hebben 10 kijkers gehad waarvan een hoop enthousiaste.

Overigens is de week nog niet om en misschien willen ze na hun over enthousiaste reactie jullie in spanning laten zodat jullie op een lager bod zullen reageren.

13. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ze hebben vandaag gebeld!!!!! Wat een opluchting. Morgenavond komen ze langs en dan gaan we onderhandelen.......spannend:D

14. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Opluchting!

Succes morgen! Ik vond het toen ook heel spannend toen de (uiteindelijke) koper echt met wat kwam :).

15. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    Succes! Ennuh ... let wel op he, als je zonder makelaar gaat onderhandelen. Een makelaar kent alle spelregels, jullie denk ik niet? Laat je in ieder geval goed informeren voor je in onderhandeling gaat!

16. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    De kijkers hebben een bod uitgebracht van 207.000 euro:x
    Ik vind het echt schandalig!!!! We hebben gezegd dat de bodemprijs 240.000 euro is. Ik baal er zo om......

17. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Pff ik snap dat je baalt! En best lef hebben om zo'n bod uit te brengen als je weet dat de bodemprijs 240.000 is!

Er komt vast iemand voor jullie huisje! Wie wil er nou niet in het mooie drenthe wonen.:D

18. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Tegenbod van 250.000€, doen hun een tegenbod van 220.000€.
    Doen jullie een tegenbod van 240.000€, zij zeggen 230.000€.
    Afronden op 235.000€?
    Ben je 2 weken verder maar mss wel je huis verkocht. Zo ging het bij mijn zus. Succes hoor. Wij krijgen zaterdag kijkers;)
    Wij zitten rond dezelfde verkoopprijs en ik wil zo graag weg dat ik blij zou zijn met dit bod omdat er in ieders geval interesse is en je wie weet wel naar elkaar toe kan komen.

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Zoiets dus.
    Ts, laat je niet gek maken, zeker in deze tijd willen de mensen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Jij ook succes Bellerose.

20. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Spannend....;)

Deel Deze Pagina