Is een Apple Watch het geld waard?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joyciejj, 6 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Ik heb een garmin vivomove en eigenlijk kan je er vrij weinig mee, maar ik vind hem juist wel mooier dan een apple watch. Nu is mijn man zo blij met zijn apple watch dat ik nu ook ben gaan twijfelen nadat ik allemaal leuke bandjes zag:D Dus is het het geld waard? En dan de 5 of de 6? En wat doe jij er allemaal mee?
    Ik vind het juist ook fijn dat je er berichten op kan lezen en mee kan bellen, en er zit toch wel een stappenteller op?

2. Lils

Lils Bekend lid

11 sep 2017
    614
    648
    93
    Vrouw
    Kort gezegd, als je geen hartklachten hebt of meer risico hebt op vallen dan nee, is het het geld niet waard. Het is een gadget en het ziet er wat meer flashy uit dan de gemiddelde smartwatch, maar verder qua functies vind ik het het prijsverschil niet waard.

3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik ben wel heel blij met mijn apple watch, en hij gaat erg lang mee (zoals de meeste apple producten), dus ik vind hem het geld zeker waard ja. Ik heb alleen nooit een andere smartwatch gehad. ;)

Joyciejj vindt dit leuk.
  4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.272
    25.745
    113
    Ik had hiervoor een fitbit en dat vond ik al een tijd ding.
    Inmiddels heb ik mezelf verwend met een iPhone, waardoor mijn fitbit vastliep bij het overzetten en toen heb ik ook maar een Apple Watch 5 gekocht. En die is nog veel geweldiger. In combi met een iPhone kan je er echt veel mee, aangezien het zo goed samenwerkt.

En daarbij heb ik ook verschillende bandjes erbij gekocht en kan je ook super veel wijzerplaten instellen, waardoor hij altijd bij mijn outfit past.

Joyciejj vindt dit leuk.
  5. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Hier net een Apple Watch SE gekocht. Ik vind hem super! Wist niet zeker of ik dr veel gebruik van zou maken, dus eerst de ‘budget’ versie gekocht maar ik vind m geweldig!

Joyciejj vindt dit leuk.
  6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    precies dit.
    Ik heb nog steeds de eerste en hij werkt nog perfect. Wat mij betreft is hij echt zijn geld waard.
    Mijn man heeft nu de nieuwste besteld. Hij had een ander merk maar komt toch weer terug op Apple.

Joyciejj vindt dit leuk.
  7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Dan is de jouwe nog ouder, ik heb een series 2 ;).

Luna86 vindt dit leuk.
  8. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Mijn man heeft nu sinds 4 week de 6.. erg leuk! Hij heeft er geen moment spijt van :)

Joyciejj vindt dit leuk.
  9. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik ben jaren anti Apple geweest, overstag gegaan voor een iPhone, en ja ja. Zelfs ik ben aan een Apple Watch en wil niet anders meer. Ik vindingen een toevoeging; hij is fijner dan andere smart watches en vind hem prettig omdat hij zo precies is in te stellen op wat ik wil. Naast alle functies dus ook goed afgesteld op mijn iPhone en dat maakt een gouden combinatie. Ik wil niet anders meer. Ik heb een 5 en vind het verschil met een 6 te nihil; dus zou mooi nog voor een 5 gaan eerlijk gezegd. Zie persoonlijk de meerwaarde van een 6 nog niet zo in.

Joyciejj vindt dit leuk.
  10. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.021
    1.030
    113
    Zeker het geld waard!! Ik heb nog een oudje (series 2) maar werkt na al die tijd nog perfect. Zal straks ook zeker een nieuwe kopen, mocht deze het begeven. Werkt ook echt top in combinatie met je IPhone. De Apple Watch valt voor mij in de categorie ‘beste aankoop ooit’ :thumup:

Joyciejj vindt dit leuk.
  11. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Het prijsverschil is ook minimaal tussen de 5 en 6, daarom ben ik voor de 6 gegaan, volgens mij waren ze zelfs even duur.
    Ik had een Fitbit, maar daar kan je met Apple vrij weinig mee, het werkte ook niet echt meer lekker samen. Paar weken terug dus toch maar een iwatch gekocht. Ben er erg blij mee.

Joyciejj vindt dit leuk.
  12. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Jaaaa team Apple hier :D Het meest geweldige vind ik nog wel dat je muziek aan kan zetten vanaf mijn Watch :roflmao: De deurbel gaat er op af, ik app er mee, hartslag en nog 5 miljoen andere dingen.

Zelfs een nerd als ik, kan er mee overweg.

Joyciejj en TotalBella vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina