Even jullie mening wat voor kapsel zou mij leuk staan? Wil binnenkort naar de kapper en wil wel wat anders maar wat
Ik vind dit eigenlijk wel bij je staan qua lengte, misschien iets met een andere kleur of verschillende kleur tinten?
Ik vind het ook leuk zoals je het nu hebt. Je zou idd een kleurtje kunnen proberen, en/of een zijscheiding, beetje dit idee:
Iets met warme kleuren staat je denk ik heel mooi. Kastanjebruin of koperrood en dan met high light erdoorheen. Je haar zou ik tot op de schouders doen ongeveer.. En de kapper vragen wat er qua model leuk is omdat je krullen/slag hebt.
Toelichting: Warme kleur, stuk er af, en als de krul van jezelf is --> laat je haar krul knippen. Krijg je een keer zoveel krullen / volume!!
Ik zou het bruin verfen met een donkerrode warme gloed eroverheen en het knippen in laagjes en een goede krul crème erin doen elke dag zodat je een hele bos krullen hebt!
lekker een flink stuk eraf en meer niet. ander kleurtje zou ik wel doen. minder rood ( maar ik hou niet van rood)
Ik zou het sowieso verven in een warme bruine kleur. Daarbij een losse zij-scheiding. Met Andrélon voor perfecte krul (die pompflesjes) wordt je krul net even wat glanzender.