hero baby.

Discussie in 'Voeding' gestart door Loviedovie, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loviedovie

    Loviedovie Actief lid

    28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Mijn dochter drinkt h.a 2 van hero baby.

    Ze is bijna 10 maanden dus binnenkort overstappen naar 3. Maar daar bestaat alleen de standaard voeding van in 3.

    Nou heb ik met 4,5 maand al een keer op advies van het cb toendertijd standaard van hero baby geprobeerd. Maar ze dronk er haast niks van en wat ze dronk spuugde ze iedere keer uit.

    Nu weet ik gewoon niet wat het beste is. Ik dacht eraan om de h.a 2 te mengen met nummer 3. En als dat goed gaat helemaal over te gaan naar de standaard 3.

    Kan dit of heeft iemand tips/andere ideeën hoe dit aan te pakken? Ze is mijn eerste en ik ben helaas erg onzeker dus weet gewoon niet wat de juiste manier is.

    Alvast bedankt.
     
  2. hanneke7

    hanneke7 Lid

    9 jul 2012
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Misschien vindt ze de smaak van nr 3 wel lekker. Deze smaakt namelijk anders dan nr 2. Mijn zoontje vond nr 2 standaard juist wel heel lekker en nr 3 niet. Andersom kan dus vast ook.

    Of nog een tijdje aan de nr 2 blijven? Het wordt toch niet meteen giftig :D
     
  3. Babbona

    Babbona Actief lid

    20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Ik zou ook gewoon nog een tijdje bij nr2 blijven, na 1 jaar mogen ze toch gewone melk :).
     
  4. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik ben pas naar de nr 3 overgeschakeld toen hij 1 jaar en 5 maanden was. Hij dronk wel al af en toe een brikje melk van Nestle van de nr 3, zo hebben we hem laten wennen. Hij wou het eerst ook niet, maar nu drinkt hij het wel. Op zich niet erg om hem op de nummer 2 te laten hoor volgens mijn pediater. Na een tijdje blijven aanbieden tussendoor leren ze het wel. Of je kan gewone melk aanbieden.
     
  5. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Gewoon 2 blijven gebruiken... Al die verdere opvolgmelk 3-4-5 etc os pure commercie... Over een tijdje mag je over naar gewone melk.
     
  6. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    idd gewoon blijven bij nr 2. en anders mengen en als het goed gaat steeds meer schepjes van nr 3 en minder van nr 2
     

Deel Deze Pagina