Hoe geven jullie appel aan een 1.5 jarige? Mijn zoontje is gek op appel en eerst deed ik het altijd in de blender. Nu hij niet meer gevoerd wilt worden is dat niet handig meer. Kleine stukjes appel kan hij wel kouwen, hij heeft 4 kiezen, maar doet dan een uur over een appel en is het op een gegeven moment wel zat en smijt de stukjes appel door het huis... Ben dus benieuwd hoe jullie dat doen en vanaf wanneer ze wel goed stukjes kunnen eten. Al het andere fruit is geen probleem, dat kan hij zelf goed eten.
Ik doe het in kleine stukjes, maar geraspt kan ook. Of in kwarten snijden en dan even kort stomen zodat het wat zachter wordt.
Gewoon in partjes en vaak maar een kwart appel per keer, dat is hier echt genoeg. Dat ze er lang over doen, maakt verder niet uit toch?
Hier eet V sinds twee maanden gewoon een hele appel. Ik neem er een hapje uit en dan eet zij verder. Af en toe de appel draaien, want anders eet ze door t klokhuis heen
Gewoon heel. Al vanaf 9 maand. Of ik snij hem in 4 of 8 partjes. Ik geef vaak appel als ik hem ff bezig wil houden als hij mee is en rustig moet blijven zitten.
Ik geef het in dunne plakjes. Het duurt inderdaad een eeuwigheid en hij eet er niet veel van, maar anders leert hij het nooit... hij lijkt er niet minder verzadigd om
Nee dat maakt niet uit, want als we haast hebben geef ik hem wel zachter fruit. Maar met eten heeft hij niet zoveel geduld en dan wordt ie boos als het lang duurt
Onze zoon van 20 maand is gek op een appel en heeft hem zo op. Ik gebruik de appelboor en schil de appel helemaal. Hij houdt de appel zelf vast door zn duimpjes in het gat te steken