Hai dames, Ik dacht ineens. Hee! Ik kan mijn vraag hier wel stellen. Onze zoon, uitgerekend 1 maart, gaat Beau heten. Daar zijn we al over uit. Mijn vriends moeder is toen mijn vriend 19 was heel plotseling overleden. Ze heette Carolien. Ik zou heel graag een tweede naam voor Beau willen hebben welke een variant is op Carolien. Ik kom er zelf niet uit, maar misschien jullie wel! Mag een mooie variant zijn, maar mag ook een totaal andere naam waar bijvoorbeeld dezelfde letters in zitten. Daarnaast is het natuurlijk leuk als het een beeje lekker 'bekt' met Beau. Fijn dat jullie mee willen denken! Liefs Milou
Wat een mooi gebaar. Het is wel lastig om een naam te vinden. Misschien heb je iets aan deze opties? Caiden - vechter Cain Cale Carl - iemand die sterk is Carsten Carter
namen beginnend met Car- Carolian Carolan Carlino Carnold Carollan Carolo Carlton Carlington Caron Carold namen waar enkele letters van Carolien in zitten : Cornel Oscar Lino Rolan Nicolai Lorcan Nelio Linek
Niet allemaal even duidelijk, maar zit hier misschien nog wat bij? Beau Aaron / Beau Aron Beau Arlo Beau Arolin Beau Aurélien Beau Candelario (bevat alle letters van Carolien) Beau Carl / Beau Karl Beau Carlen Beau Carles Beau Carlo Beau Carlos Beau Carlyle Beau Carmine Beau Carol Beau Carolus Beau Caron (caron betekent liefhebben) Beau Carran Beau Carsten Beau Carter Beau Charles Beau Charlie Beau Cornelian (bevat alle letters van Carolien) Beau Jaron / Beau Yaron Beau Kaarle Beau Kalle Beau Karel Beau Marcelino (bevat alle letters van Carolien) Beau Marco Beau Olivier Beau Oscar Beau Rien Beau Rolan, Beau Rolen, Beau Rolin Beau Siarl Beau Sjarel
Carolien komt van Carolus, dus alle varianten daarvan? Charles (ook op z'n Frans?), Carl, Karel, Carlo, Kari, Charlie... Varianten met de letters van Carolien: Cas Roel Len Coen Nico