Graag zie ik dit topic heropend zodat we er nog vanuit kunnen kopieren en omzetten. Erg onbeleefd hem zomaar in de avond ff op slot te knallen omdat het max berichten is bereikt. Geef mensen even een dag na melding! Normaal zijn jullie ook niet zo vlot bij zaken die wel belangrijk zijn. https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/uitgerekend-16-t-m-30-september-2019.687392/page-259
Kun je vanuit een dicht topic niet kopiëren dan? En daarbij zal beheer wel een reden hebben om topics niet te groot te laten worden. Ik snap het probleem niet zo, en zeker niet om op zo'n manier te reageren.
Dan maak je die opmaak toch even opnieuw? Ik snap het probleem niet, iemand van het des betreffende topic opent een topic om het beheer een sneer te geven vervolgens word hier gereageerd en met een omweg gezegd dat het allemaal moeilijk moeilijk is. Maar ipv lopen roepen dat jullie geen opmaak hebben van de lijst of whatsoever hadden jullie al lang weer een nieuwe opmaak in elkaar kunnen knutselen.
Wat, jullie? Ik hoor er niet bij. Er wordt hier gezegd dat je gewoon kan kopiëren vanuit een gesloten topic, maar je krijgt de opmaak dus niet mee. Dus vraag ik dat, en dan begin jij ineens te mongolen hier.
Zeg je dat ook altijd tegen je omgeving als je het ergens niet mee eens bent of als je gepikeerd bent? Of is dit een gevalletje toetsenbord held spelen, viviennee? Als je de opmaak niet mee krijgt, maak je toch een nieuwe opmaak?
Nee, ik zeg dat altijd als mensen hier gaan doen alsof de ander een mongool is terwijl hun reactie in de eerste plaats al zelf nergens op slaat. Ik stel een normale vraag he? Jij komt reageren alsof ik ergens bij hoor en een debiel ben en ik krijg vervolgens van jou een foutief antwoord. Het is evident dat het die mensen om de opmaak gaat, dus zeggen dat je gewoon kan kopiëren uit een gesloten topic volstaat niet bepaald. En ja, ik begrijp ook best dat die opmaak opnieuw maken kut is, zeker omdat iedereen het tegenwoordig via zijn telefoon doet. Dus post dan gewoon lekker dat je dat topic over 24 uur dichtgooit, dan kan iedereen lekker zijn eigen lijst meenemen zonder gezeik. Anders had je de techniek van je website maar zo moeten maken dat het gewoon werkt met een gesloten topic.
Mag hopen dat jij heel veel last hebt van je hormonen momenteel en je normaal niet zo’n dramaqueen bent.
@Viviennee waarom noem je mensen een mongool? De meeste mongolen, zoals jij ze noemt, zijn heel wat gemanierder dan jou... bah...
Ik heb nergens gesuggereerd dat ik jou een mongool vind dat is iets wat jij er zelf van maakt. Ik gaf een normaal antwoord en gaf je zeker geen fout antwoord want de oplossing kan zijn om de gehele opmaak weet opnieuw te maken. Dat mijn antwoord jou niet zint omdat het misschien te veel moeite is is natuurlijk niet mijn probleem. Je haalt er allemaal termen bij alsof mensen jou minderwaardig vinden en daar zit het hele probleem niemand vind jou namelijk debiel, jij bent de gene die de ander een mongool en debiel vind. Overigens weet ik zeker dat het topic na 24 uur sluiten helemaal geen zin heeft. Wij zijn met zijn alle volwassen en kunnen best in de gaten houden of het topic al bij 5000 Posts is beland, een beetje eigen verantwoording zal de mens sieren we zijn geen kleuters meer die overal aan herinnerd moeten worden.