Onstoken wondjes?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Babymama99, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babymama99

Babymama99 Nieuw lid

26 aug 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoiii
    Ik ben nou 35 weken zwanger van mn eerste kindje maar heb al een paar weken een paar wondjes waar soms een geel achtig laagje op zit en rood omringt is, is dit ontstoken? En zo ja wat moet ik hiermee doen? Heb nogal last van de wondjes soms heb ze al geprobeerd schoon te maken met een ontsmettingsmiddel uit mijn kraampakket maar weet het verder niet meer... pls help

2. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Klinkt als krentenbaard.. dit heerst heel erg momenteel. Toch gewoon even naar de dokter want die kan je écht verder helpen!

3. karlijn

karlijn Niet meer actief

Klinkt als een wondje. Het gele wat je ziet is vermoedelijk geel beslag. Dit kan ontstaan door pus (dus een ontsteking) maar ook door Firbrine, dit is een eiwit wat voor een korstje zorgt.
    Ik zou gewoon even je huisarts bellen. Wij kunnen via onze telefoon niet zien wat het is. Vermoedelijk zal je een antibiotica zalfje krijgen (als het inderdaad een ontstoken wondje is) en knapt het hierna snel op!

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Naar de huisarts gaan. Wij kunnen het niet beoordelen.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Klinkt als krentebaard... maar hoe dan ook even naar de huisarts :)

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Klinkt mij ook bekend en al krentebaard. Mijn dochter heeft dit op dit moment.

Zo begon het. Ziet het er bekend uit? Dan moet je naar de dokter, krijg je AB-zalf

Deel Deze Pagina