Hoiii Ik ben nou 35 weken zwanger van mn eerste kindje maar heb al een paar weken een paar wondjes waar soms een geel achtig laagje op zit en rood omringt is, is dit ontstoken? En zo ja wat moet ik hiermee doen? Heb nogal last van de wondjes soms heb ze al geprobeerd schoon te maken met een ontsmettingsmiddel uit mijn kraampakket maar weet het verder niet meer... pls help
Klinkt als krentenbaard.. dit heerst heel erg momenteel. Toch gewoon even naar de dokter want die kan je écht verder helpen!
Klinkt als een wondje. Het gele wat je ziet is vermoedelijk geel beslag. Dit kan ontstaan door pus (dus een ontsteking) maar ook door Firbrine, dit is een eiwit wat voor een korstje zorgt. Ik zou gewoon even je huisarts bellen. Wij kunnen via onze telefoon niet zien wat het is. Vermoedelijk zal je een antibiotica zalfje krijgen (als het inderdaad een ontstoken wondje is) en knapt het hierna snel op!
Klinkt mij ook bekend en al krentebaard. Mijn dochter heeft dit op dit moment. Zo begon het. Ziet het er bekend uit? Dan moet je naar de dokter, krijg je AB-zalf