Herpes genitalis tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door edytka87, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edytka87

edytka87 Nieuw lid

4 mrt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Ik start met met een nieuwe topic, omdat ik niet op de forum iets over gezien heb.
    Mijn vraag is namelijk :
    Ik wil graag zwanger worden , maar sinds 4 jaar ben ik drager van herpes genitalis ( herpes simplex-2) en ik treed regelmatig terugkerende aanvallen op ...
    Daarom ben ik bang , als ik tijdens de zwangerschap een recidive aanval dat het virus mijn kindtje kan beschadigen en mijn baby zou een afwijking hebben.. Zijn er misschien vrouwen op de forum die ook dragers van herpes genitalis zijn en toch zwanger zijn geraakt en kinderen hebben?
    Graag lees ik berichten van jullie terug . Alvast bedankt voor alle antwoorden.
    Met Vriendelijke Groeten
    Edja:)

2. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik geloof niet dat er veel dames met ervaring op dit vlak zijn, maar ik wil toch even reageren omdat je je vraag natuurlijk niet voor niets stelt.. Is het niet een idee om eens met je huisarts te bespreken wat wijsheid is in deze situatie? Ik neem aan dat hij op de hoogte is van de herpes aanvallen en dus zal hij je goed kunnen adviseren wat betreft je zwangerschapswens, toch?

Succes!

3. vlin85

vlin85 Lid

20 jan 2013
    94
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben drager.
    Mij is verteld dat een aanval alleen kwaad kan wanneer je moet bevallen.
    Dan wordt het in 9 vd 10 gevallen een keizersnede.

Maar gelukkig (even afkloppen) heb ik in 6 jaar tijd maar 1 heftige aanval gehad en daarna nooit meer.

Deel Deze Pagina