Hallo! Gisteren een boekje gekregen bij etos, maar nu lees ik dat het maar geldig tot 14 oktober is die krijg ik dus never nooit niet vol! Hoe zit dat nu? Kan ik hem dalijk niet in leveren?
jawel hoor, de zegels blijven geldig, je krijgt dan alleen andere aanbiedingen die je ervoor kunt krijgen.
elke 3 maanden komen er andere producten waarvoor je kan kiezen. dus als je er dit keer niets leuks bij ziet staan, dan wacht je gewoon op de volgende 3 maanden zegels blijven idd altijd geldig.
Je moet ze gewoon nog niet opplakken, pas plakken als je er (ik weet ff niet hoeveel je er moet hebben voor een boekje vol) genoeg hebt voor een boekje!
je mag ook de oude kaarten inleveren, maar dan alleen voor een product kiezen die op de nieuwe kaart staat. je mag gewoon al plakken dus!
Gelukkig want ik had al geplakt haha Nu etos luiers gekocht wil ik gaan proberen. Pampers maatje 2 niet erg tevreden over. Nu zei mn vriendin dat ze verbeterd waren dus kan proberen toch?! Iemand ervaring?
Ik vind Etos luiers verschrikkelijk.. Maar dat zul je zelf moeten beoordelen, scheelt per kind/moeder..
Ik vond etos luiers maatje twee heel fijn, maatje drie weer niet. Dus ik ben benieuwd naar maatje vier
Haha heb nog een half pak pampers 2.. Eerst die op maken en dan de etos luiers proberen hoop dat ze goed verbeterd zijn scheelt veel geld ! Als ze nie fijn zijn jammer dan dan gooi ik ze maar weg
Op de etos luiers zit ook een babyzegel Als de luiers tegenvallen, houd je er in elk geval die zegel nog aan over
Ja idd.. zou ik net zeggen. Dat wist ik eerst ook niet. Ik heb al eens een kaart ingeleverd die ik al ruim 2 jaar had.
Ik vind de luiers echt verbeterd! Ik heb maatje 4+ geprobeerd. Ze sluiten goed aan en zijn een stuk zachter als eerst. Maar toch gaat bij mij niets boven de pampers en daarna de lidl luiers. Haal pampers trouwens altijd met spaarkaarten. Maar dan wel als er een 2+1 gratis actie is. Dan mag je per pak een spaarkaart inleveren. Wat betekent voor 18.00 3 extra pakken luiers met elk 50 st.
Trouwens die luiers zijn fantastisch. Ook voor het eerst geprobeerd deze week. Van pampers naar Etos.
Vind Etos luiers prima. Alleen met maatje 4 hebben we een tijdje pampers voor de nacht gehad toen ze regelmatig doorlekte. (Ze dronk toen nog een flesje 's avonds ) Je kunt de bonnen altijd ook voor geld inleveren, 2,50 korting per volle bon. En let op, als je etosluiers hebt, op de verpakking zit ook nog een zegeltje verstopt
jawle je kan gewn je zegels plakken ..en gebruiken bij nieuwe acties...ik koop niet elke x wat bij een volle kaart, soms kan ik alleen kiezen tussen luiers of potjes voeidng en natuurlijk nog meer, waar ik dan niks aan heb...ik eacht gewoon tot het echt een leuke acties is