Herplaatsadres voor Old English Bulldog teefje 2 jaar

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzetje, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Damn wat een beauty!!

2. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ze hebben haar pas een week? Kunnen ze dan niet aan de vorige eigenaar vragen of ze daar naar terug mag? Ik kan me voorstellen dat de vorige eigenaar in de veronderstelling is dat zijn hond een goed nieuw thuis heeft. Als vorige eigenaar zou ik het dan heel erg vinden als de hond als het niet klikt weer naar een ander huis gaat. Ze hadden beter een proefperiode kunnen afspreken, maar goed dat is achteraf.
    Succes met het vinden van een gouden mandje voor deze mooie hond.

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik wil je heel veel succes wensen met het herplaatsen van dit prachtige dametje.

Inderdaad Bullen zijn erg onstuimig maar over het algemeen heel erg lief.

De kinderen die over de schutting klimmen zou ik hoe dan ook aanspreken, dit is gewoon not done of er wel of geen hond zit. De hond is er nog maar een week en krijgt niet eens de kans om te wennen. Dat vind ik persoonlijk heel erg jammer. Het beestje krijgt de kans niet eens.

4. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    +1!

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wow wat een geweldig beest! Echt megajammer want onze kids zijn te klein. Ik zou hem anders erg graag willen.

Maar ik begrijp echt niet dat mensen na een week al besluiten hem weg te doen. Of hun verhaal klopt niet of ze zijn niet geduldig. Maar een hond heeft wel iets langer dan een week tijd nodig om een Bertje te wennen toch?!

Ts, ik begrijp dat jij veel weet over het ras. Ikzelf ben er dol op maar zou je dit ras afraden met 3 kids van 4,7 en 10. Kids zijn lief en rustig geen drukteschoppers.

6. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Nee ik raad dit ras juist helemaal niet af! Als er grote kindervrienden zijn met een hoge pijngrens is het de OEB wel!

Door de hoge pijngrens kunnen ze meer van kids hebben dan vele andere rassen! Natuurlijk moet je altijd waakzaam zijn en een kind nooit alleen laten met een hond.

Ze zijn bijna net zo druk als de Franse Bulletjes maar dan in een groter formaat. Dit zijn dan buien die ze hebben want het zijn ook ontzettende snurkkonten en luiwammesen!

Ze zijn gek op aandacht en in de regel geen blaffers. Ze zijn loyaal en waaks en zijn bereid hun leven voor je te geven!

Ze zijn leergierig, onstuimig maar ook ontzettend eigenwijs!

De meeste kennen hun eigen krachten niet en zijn onstuimig wat niet handig is bij kleine kinderen. Maar met een consequente baas moet er geen probleem zijn.

Zaterdag ga ik kijken, wat ik nu heb begrepen is:

Oude eigenaar vond 3 bullen te veel, mevrouw was hoogzwanger en Noah moest weg.
    Ze heeft zelf geen kinderen maar heeft geadviseerd Noah niet bij kleine kinderen te plaatsen.

Er zijn 2 incidenten geweest: de kinderen die over de schutting klommen.

En de buurvrouw met 2 kleine kindjes die onaangekondigd via de tuindeur binnen kwam.

Noah is aangeslagen maar heeft nadien wel met die 2 kleine kindjes gespeeld!

Ik ga zaterdag kijken en neem onze oudste van 6 jaar mee om te kijken hoe dat gaat, hoe er gereageerd wordt e.d.

7. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
  8. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ja, is van de vorige eigenaar.

9. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Hoe lang staat Noah al op MP dan? Hier staat vanaf 19-8-2012

10. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    De advertentie is 3 dagen geleden geplaatst. Maar heb hem al veel langer voorbij zien komen.
    3 dagen geleden was ze daar dan nog?

11. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Nee wat ik begrijp is dat Noah nu een week bij de nieuwe eigenaar zit.

12. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wel apart dat de oude eigenaar dan nog steeds adverteert met deze hond.
    Een maand geleden stond ze er ook al op. Meerdere malen nieuwe advertentie.

13. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ik heb gemaild.

14. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd wat ze zeggen.

15. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
  16. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wat ik me kan herinneren van de advertenties van vorige maand, is dat de advertentie tekst niet dezelfde was. Ander taalgebruik en andere reden... maar goed dat weet ik niet precies meer.
    Ik hoop echt niet dat deze hond ook maar kort bij de vorige eigenaar is geweest en dat de advertenties van vorige maand van nog een baas eerder waren... maar misch ben ik te wantrouwig.

17. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Deze advertentie is niet van de huidige eigenaren, die wonen aan de andere kant van Nederland!

Noah zit daar ongeveer een week, misschien heeft de nieuwe eigenaar op een oudere advertentie gereageerd terwijl zij weer een nieuwe plaatste.

Nu is de hond weg dus welke moeite zal zij nemen om de advertentie te verwijderen als ze de moeite nog niet eens neemt om te kijken of het klikt tussen baby en Noah!

18. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    #38 Kusjesmama, 22 aug 2012
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
    Lijkt me niet dat ze een nieuwe advertentie plaatsen als die hond daar niet meer is. Lijkt mij dus dat ze daar op de dag van plaatsing, de 19e, dus 3 dagen geleden nog was.
    Vreemd...

19. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hebben ze de vorige eigenaar wel gemeld dat het niet ging?

20. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Dat weet ik niet, ik vind dat verder ook niet relevant.

Als Noah weg moet om zwangerschap hoeft Noah daar ook niet meer terug naar toe.

Ik denk dat deze nieuwe eigenaren geschrokken zijn van de waaksheid omdat ze dit niet gewend zijn. Een Labrador is toch wat anders als een OEB.

Anyway, dit beestje gaat naar een goed en blijvend gezin, daar zorg ik voor!

Deel Deze Pagina