Herplaatsadres voor Old English Bulldog teefje 2 jaar

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzetje, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik ga contact opnemen met een vriend van me.
    Hij heeft nu een mastino napolitana maar is gek op engelse/old engelse bullen,hij zou het liefst onze hond ontvoeren als hij hier is;)...
    Ik kan hem vragen of hij interesse heeft,plaats heeft hij zeker moet alleen even weten hoe zijn hond met andere honden gaat,en of hij misschien iemand weet voor jullie schat!

2. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Noah is net weg gegeven hoor ik...

Noah had ineens niet tijdelijk bij mij gemogen ivm kinderen want daarvoor waren ze te hard geschrokken.

Vind het allemaal maar vreemd hoor. Ik hoop dat Noah een goed huisje heeft!

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Huh das inderdaad vreemd,en ineens erg snel gegaan...
    Ik hoop dat ze een warm en goed thuis heeft gekregen...dit hoop ik echt van harte...

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Blijkbaar hadden een aantal meiden dus toch een goed onderbuik gevoel.....

Triest.

5. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    ja ik snap er allemaal niets meer van. Ze vertelden dat Noah uitviel naar zomaar binnenkomende kinderen, wat ik heeeeel logisch vind! Maar dat Noah wel met dezelfde 2 kindjes later aan het spelen was!

Ik snap er niks meer van, het zal wel! Ik hoop oprecht dat Noah goed terecht komt maar ik vrees voor het ergste gezien ik er ook al achter ben dat Noah vlak na haar eerste verjaardag al een nestje heeft gehad bij de eerste eigenaar.

Ik heb in ieder geval met de beste bedoelingen actief gezocht naar een herplaatsgezin!

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

WOW steek je zo je nek uit voor iemand, krijg je dit....ik hoop dat de hond goed terecht is gekomen.
    Ze zijn zooo lief! Ben er met 1 opgegroeid. Zulke lieve beesten!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

het zal me niets verbazen als de Hoogzwangere persoon hier lid is en het te heet onder de voeten vond worden...............................

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dat is en blijft een risico op een forum...

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Verrek ja..

10. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wat lullig Suzetje. Ik hoop met je mee dat ze goed terecht is gekomen.
    Respect voor jouw inzet. Jij hebt je best gedaan.

11. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Goh daar heb ik ook helemaal nog niet bij nagedacht.

Ja het risico van een forum dat is waar. Maar dat risico is genomen met de beste bedoelingen van mijn kant!

12. Yameerah

Yameerah Actief lid

30 jul 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou om eerlijk te zijn denk ik dat noah gewoon van suzetje is, en zij een nieuw huisje zocht. Moment dat iemand zegt dat er reacties op gaan komen dan is het ineensvoor een ander. Daarna ziet iemand de marktplaats advertentie en ja dan word het wel heel lastig om je verhaal uit te leggen.Vooral het verdedigen vande zogenaamde eigenaren viel me op. En de verbazing dat je er niks meer van begreep. Waarom met spoed een huisje zoeken als er geen direct gevaar is. Vooral dat marktplaats gebeuren erg vreemd, oude eigenaar zoekt mee met nieuwe haha nee helaas deze topic geloof ik niet. Ik geloof wel dat je de juoste bedoelingen had/hebt met noah maar dat je de discussies hier niet zo leuk vind en daarom het verhaal maar een beetje aanpast...

Dus tjaaaaa

Oohja en als je idd zoveel ervaring hebt als herplaatser dan ga je geen hond op een babyforum aanbieden, dan lijkt mij het wel dat je je contacten hebt. Je zegt een.paar x beter dan op marktplaats, maar ze stond al maanden op marktplaats. Nou blijkbaar werd daar niet op gereageert en heb je dr uit wanhoop op dot forum gezet...

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wat een ontzettende hersenloze reactie hierboven ^^ Onvoorstelbaar.

Suzetje vind het heel leuk om te lezen hoe neutraal en open jij er in wilde gaan, terwijl het verhaal toch indd een beetje schommelde hier en daar. Zou ik zelf niet kunnen heb daar respect voor. Jij hebt gedaan wat je kunt nu en dan maar hopen dat Noah een gouden mand heeft gevonden nu.

14. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin

Zeg jij maar niks meer:x

Oh trouwens, geef mij je e-mailadres dan zal ik de hele mailwisseling naar je toe sturen zodat het schaamrood tot op het puntje van je oren tot aan je tenen zal lopen en dan graag een foto van u erbij!

Bah! Inderdaad een hersenloze reacties!

Of weet je wat ik zal de hele mailwisseling hier wel neerzetten! Met naam en al!!! Maar de schending van privacy zal dan op jouw naam zijn!:x

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Laat je niet gek maken door een reactie hoor. Menig mens hier kan aan de reacties van jou wel zien dat je het allerbeste met het beestje voor hebt en dat het dus niet zo is. Een brainfart heb je overal wel..
    Keep up the good work!

16. knap

knap Niet meer actief

Nou nou.

Ze heeft ergens een punt. Heb het topic gisteren ook gelezen en het werd steeds gekker. Ik dacht ook in het begin het is je eigen hond.

Omdat het z.n raar en apart verhaal is.

Zal niet beweren dat ik je nu niet geloof. In het vervolg als je z.n topic zet eerst even het speur werk van te voren uit voeren voor je een dier op internet zet van een ander die je zo te lezen niet eens goed kent,

De intenties waren goed. Daar moet je niet aan twijfelen.

Maar om iemand hersenloos te noemen is ook wel een beetje te veel van het goede.

17. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    #77 Suzetje, 23 aug 2012
    Laatst bewerkt: 23 aug 2012
    verwijderd.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    9 en tien zijn toch geen kleine kinderen?

19. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    #79 Suzetje, 23 aug 2012
    Laatst bewerkt: 23 aug 2012
    verwijderd

20. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Nog meer mensen met vooroordelen? Want dan mail ik het nog persoonlijk ook!

Bah ik wordt zo ziek van dit forum, altijd en overal waar je komt zijn er veroordelingen! Ik heb niet gevraagd om een mening maar om hulp!

De mensen die mij gisteren een PB stuurde zagen al in dat dit weer zo'n topic ging worden om lekker op te fitten.

Deel Deze Pagina