Ik lees alleen maar ik, ik, ik, ik. Mijn mening is dat het jouw zaak niet is. Jouw man verdient ook zijn eigen geld neem ik aan en wat is nu 500 euro met het idee dat het weer voor een gele tijd geregeld is? Wat ik vind.....ik vind het nogal wat dat jouw schoonmoeder er om moet vragen, zelf had ik het uit mijzelf al aangeboden.
Blegh, wat een onrespectvol wezen ben jij zeg. Dat je het allemaal niet eens bent met de gang van zaken, prima! Maar praten over "de botjes" van je schoonvader gaat toch echt te ver. Je zou er over na kunnen denken om het woord "lichaam" te gebruiken. Komt heel anders over. Gatver.... En jij hebt het maar over geld, geld, geld. Zegt zelf dat jullie het goed hebben. Je mag je schoonmoeder niet. Maar al eens over nagedacht dat je schoonvader de grote liefde van die gemene schoonmoeder was? Bedenk hoe gek je op je man bent, zij hield ook van haar man.... En dat jij anders denkt over begraven is jou zaak. Persoonlijk ben ik heel erg blij dat ik regelmatig een sigaretje kan roken bij het graf van mijn geliefde zwager. Een plekje om m'n gedachten te laten gaan, over hem, over zijn ziekte, over zijn aangrijpende dood.....Mijn man dacht er net zo over als jou, maar is erop teruggekomen sinds het overlijden van mijn zwager. Hij laat het aan zijn nabestaanden over. Die moeten namelijk verder en zij beslissen zelf of ze jankend aan je graf willen staan of je mee willen laten vliegen met de wind. Hun gevoel telt, dat van jou is er niet meer! En nergens hoor ik in jou verhaal het gevoel van jou man over deze hele questi. Hoe denkt hij erover? Hetzelfde als jou of zou hij wel willen meebetalen?
Ik hoop voor jou dat jouw kids later meer respect hebben voor jou dan dat jij hebt voor je schoonouders.
EEEEEEEEEEEEEEn we sluiten dit topic. wat een gemopper hier. Volgens mij kunnen ze beter dit topic sluiten. hier is zp geloof ik niet voor toch?
Forum is voor discussies. Moderators voor het sluiten van topic's. En volgens mij ben jij geen Modje!
Nou ze heeft wel gelijk dat het nu eenmaal zo is dat die moeder het wel al 15 jaar wist. Ik zit natuurlijk nu in een andere situatie, maar ik zal ook niet willen dat er 500 euro naar deze situatie zal gaan als er ook een tweede optie is EN het al 15 jaar bekend is dat het een huurgraf is. Ik moet het bijvoorbeeld doen met 80 euro per week, waar moet het geld dan vandaan komen? Misschien heeft TS ook wel niet zoveel geld. Het is niet altijd vanzelfsprekend dat je zo 500 euro op de bank heb. Niet om te zeuren of te mopperen, maar het is indd wel beetje grof geschreven!