Hallo dames, Ik wil heel graag nog een weekendje weg met mijn man voor de kleine er is, nog even met z'n tweetjes weg. Nu weet ik eigenlijk niet goed waar ik moet zoeken.. Ik ben eind september uitgerekend, dus wil nog wel gaan voor ik op het eind van m'n Latijn loop Hebben jullie misschien leuke bestemmingen die ook betaalbaar zijn..? Ik hoor het graag
Wij gaan volgende maand 5 dagen naar de Ardennen.. Midden in het bos, heerlijk. Hebben nu 400 betaald maar daar is 150 euro borg van.. Ik vond het niet duur.. Weet niet wat je zoekt, wil je wat doen? Moet het in nl? En wat is niet veel?
Wij zijn toen ik 35 weken zwanger was nog naar Antwerpen gegaan,..hartstikke zwaar, maar zo leuk! Ben ook ten huwelijk gevraagd toen..en precies een week later bevallen haha
Ik zou voa vakantieveilingen zoeken. Je zit nu natuurlijk wel in de duurdere maanden nl. Nu kan je nog wel goedkoper weg. In een landal/roompot park misschien? Vooral Roompot is meestal niet duur.
We willen gewoon een relax weekend, beetje rond struinen, niet echt iets actiefs.. Gewoon ff lekker samen weg.. Hoeft niet perse in Nederland te zijn.. En het liefst 150 euro max
Kijk bij hotelaanbiedingen.nl je betaalt 30 euro pp per nacht soms incl ontbijt. We doen dat vaker, ideaal!
Wij zijn een week naar Ibiza geweest met z'n 4en voor 600 euro, vliegtickets en appartement. Gewoon goed zoeken..verder wel eens naar duitsland geweest in een huisje op een park incl overdekt zwembad voor 40 euro voor alles bijelkaar.
richting de ardennen? la roche is heel leuk en een bed and breakfest nemen? die vind je daar heel veel duitland richting trier is hetzelfde, ook heel leuk en een bed and breakfast nemen
Dat is niet voor iedereen zo goedkoop, wij zijn met 6 en dan zou een weekend 360 euro kosten voor 2 nachten..
Kijk eens op vakantieveilingen, wij hebben toen voor 25 , 2 nachtjes overnacht in een 3 sterren hotel in Rotterdam geloof ik. Maar je kunt ook vrij goedkoop naar Terschelling of zo
Maar aangezien TS vraagt om tips voor een weekendje weg, samen met haar man, is dit een prima idee Wij hebben vaak de hotelbonnen van kruidvat.. Valt soms tegen, maar we hebben ook regelmatig prachtige kamers.. Maarja, daar heb je nu niet zoveel aan. Zijn die bonnen van de Zeeman er misschien nog? Dan betaal je 29 euro per nacht met z'n tweetjes, geloof ik.