herplaatsing van onze geweldig lieve hond!

Discussie in 'De lounge' gestart door kirst78, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Tja afgelopen zondag was het dan zo ver. Na maanden van wikken en wegen hebben we de knoop doorgehakt en besloten dat onze hond een nieuw thuis verdient. Een heel moeilijk besluit en waar ik het enorm moeilijk mee heb. Verstandelijk weet ik dat het beter is, onze hond heeft zoveel energie en die kan ze niet kwijt bij ons. Ze heeft nu een nieuw thuis gevonden en ondankt dat het om proeflogeren gaat weet ik ook wel dat ze niet meer terugkomt. En dat maakt het zo moeilijk. Het is zo stil in huis. Geen kwipselende blije hond die staat te wachten als je thuis komt of je 's ochtend begroet als je beneden komt. Ik weet dat ze het goed gaat krijgen bij haar nieuwe baasjes en dat ze daar veel meer aandacht krijgt dan wij die kunnen bieden, maar ze laat echt een hele lege plek achter. We doen dit uit liefde voor de hond en het zou puur egoisme zijn geweest als we haar bij ons hadden gehouden, maar het voelt zo klote.....

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Kan me goed voorstellen dat je je nu kl*te voelt! Vind het knap dat jullie in het welzijn van jullie hond hebben kunnen handelen!
    Hoe lang hadden jullie je lieve beestje al?

Lieve groetjes, Elke

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Onze hond hadden we 4 jaar en we hebben gedaan wat we konden, van uitlaatservice tot het plaatsen van advertentie in lokale krant om haar uit te laten. Wegens omstandigheden kon ik dat zelf niet meer. Het is moeilijk maar beter zo. Gelukkig blijven we contact houden met de nieuwe baasjes, zodat we op de hoogte blijven van haar leventje.

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Wat vervelend voor jullie , dat is ook moeilijk de hond maakt toch deel uit van het gezin , maar als het voor de hond beter is dan is het een goede beslissing , sterkte de komende tijd ..

5. Alita

Alita Niet meer actief

wij hebben ook pas geleden onze hond weg moeten doen en ik voel met je mee....
    het is ook moeilijk de reacties die je van sommige krijgt maar als je weet dat je hondje een goed huisje heeft gevonden doet het gelukkig iets minder pijn.. sterkte

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Moeilijk he om je hond te herplaatsen. Tja en de reaties die je krijgt zijn niet altijd even leuk. Mensen snappen het niet en zijn bevooroordeeld. Jij ook veel sterkte.

Groetjes Kirsten

7. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Kvind het knap dat jullie in het welzijn van het hondje hebben gehandeld!
    Maar ondanks dat kan ik me goed voorstellen dat het kl*te aanvoelt!
    Veel sterkte!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik vind het enorm moedig wat jullie gedaan hebben! Zoals hierboven al staat, jullie hebben naar het welzijn van de hond gekeken.

9. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    he wat sneu voor jullie!
    Moet er niet aan denken dat mijn hond weg zou moeten, (ookal kan ik hem af en toe wel achter het behang plakken!)
    Nou sterkte hoor!!!

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve en vooral voor de niet veroordelende berichtjes! Doet me goed! Zaterdag zien we Sien weer even en over 2 weken waarschijnlijk het definitieve afscheid. Moeilijk, maar beter zo.

Deel Deze Pagina