Hoi, ik moet even van me af praten(heerlijk zo'n forum!) Ik ben morgen jarig, alweer 30, een bijzondere leeftijd zou je zeggen. Nou, mijn man heeft er dus niets mee gedaan, hij heeft morgen cursus van 7.00 tot á vonds laat( daar kan hij niets aan doen hoor)maar cadeautjes oid ook niet (vroeg gisteren wat ik misschien wilde hebben)Het gaat mij niet om dure cadeaus het gaat me om de aandacht, de liefde die er uitspreekt!Ik ben echt niet veeleisend, maar had een tekening van mijn dochter toch wel erg leuk gevonden.Wat moet ik hier nu mee, accepteren of.... Ik heb een drukke tijd achter de rug , ben nog steeds niet helemaal hersteld van de bevalling, borstvoeding en het combineren van 2 kinderen en het huishouden vond ik in het begin best zwaar, een beetje liefde en steun is dan best leuk, toch? Hebben meer mensen zo'n man?
Ja, Mijn vriend zou dat ook niet allemaal bedenken. Maar verder is het een geweldige man, die hard werkt, super thuis is et cetera. ( een droomman) Maar ik kan me zo voorstellen dat bij een mijlpaal als 30 en net een baby je toch iets bijzonders nodig hebt. Alvast gefeliciteerd en misschien kunnen jullie het dit weekend samen gaan vieren door lekker ergens te gaan eten.
Mijn vriend is daar ook geen ster in. Ik vind het normaal niet zo erg, maar toen hij mijn allereerste moederdag vergat voelde ik me toch wel teleurgesteld. Dat is iets dat heb je maar 1x in je leven, en die ene dag vergeet hij gewoon. Me moeder had namens me zoontje (toen 4 maandjes oud) kleine dingetjes gekocht en dat aan me vriend gegeven. Hij moest dat samen met Milan aan mij geven, dus hij was er van op de hoogte dat moederdag eraan zat te komen. Ik ben vroeg opgestaan die morgen omdat ik toch moest gaan voeden, en om 11.00 was er nog geen teken van leven, ik heb me spullen bij elkaar gepakt en ben met Milan naar me moeder gegaan, toch even een potje zitten huilen. Eindelijk om 14.00 kreeg ik een telefoontje van m met de vraag waar ik was want hij was net wakker en hij zag mij nergens. Toen vaderdag eraan zat te komen had ik mezelf voorgenomen er totaal niets aan te doen, gewoon even laten voelen hoe ik me die dag voelde, hem ook zijn eerste vaderdag af te nemen. Maar ja dat ligt dan toch weer niet in mijn aard dus toch wat leuks gekocht namens Milan. Maar achteraf gezien is me vriend gewoon zo, die heeft totaal geen benul van die dagen, hij vergeet zelfs zn eigen verjaardag nog hihihihi en dan maakt het echt niet uit hoor of je het 3 of 2 of 1 dag van tevoren nog wat aangeeft, het ontgaat hem gewoon :S is af en toe wel balen maar ja zo is hij nou eenmaal. Zo hebben we allemaal wel denk ik dan maar
Ja, hij is echt weggegaan zonder iets. ik ben echt teleurgesteld. Mijn verjaardag was al een jaar geleden bekend, toch? Het gaat er mij niet om, om een hele organisatie oid, maar een kus, of een lief kaartje (die ik altijd in een doos in huis heb) kan er nog geen eens af.dan voel je je echt heel bijzonder
wat mag ik dan blij zijn, ik hoef geen kado (zou niet weten wat) maar kreeg vorig jaar toch en hele mooie eyoorknuffel(ben gek op eyoor) hij was tijdens het werk even destad in gegaan(en vaak bloemen)
hier helaas precies hetzelfde, met mijn verjaardag krijg ik nooit iets, toen ik daar een keer wat van zei, is hij naar de bp gelopen en heeft chocola gekocht...... (ik lust al jaren GEEN chocola!) ook moederdag, ben blij dat de kinderen nu wat groter zijn en op de peuterspeelzaal en op school zitten, dan weet ik tenminste dat ik van hun wel iets moois gemaakt krijg...
Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! En ik herken het helaas maar al te goed. Hier nog nooit een cadeautje voor m'n verjaardag of moederdag gehad..Hij denkt er gewoon niet aan geloof ik...En ik ga het hem niet voorkauwen. Wel jammer, want ik ben juist degene die iedereen in het zonnetje zet op zijn/haar verjaardag en dan vooral op bijzondere verjaardagen, zoals 30, 40 of 50 jaar. Meestal maak ik dan een photoshop van gekke foto's en hang ze overal op. Maar goed, niet iedereen zit dus zo in elkaar...Hopelijk heeft hij bij thuiskomst toch nog een verrassing voor je!!
Als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik begin altijd twee weekjes van te voren al met hints geven dat ik bijna jarig ben. Als er dan reclame folders zie geef ik meestal een stille hint in de trant van: Ooh dit is leuk en duw het blaadje onder ziijn neus. Hopelijk heeft ie toch wat leuks voor je in petto???
Oh hier precies hetzelfde hoor. Had vorige week al aangegeven dat een leuk lentebloemetje wel leuk in de kamer zou staan (hint....). Nou die staat er nog niet . Tja moet me er maar bij neerleggen dat het geen romanticus is en wordt. Hij heeft trouwens voor een paar weken geleden wel mijn favoriete wijn meegenomen (had voor zichzelf ook wat lekkers meegenomen ).
Meid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Speciaal voor jou: Happy Birthday to you! Happy Birthday to you! Happy Birthday dear Kikkert Happy Birthday to you! Ik weet jammergenoeg precies wat je bedoeld... Mijn vent is ook niet al te attent met verjaardagen en/of moederdagen. Of hij vergeet het gewoon... Kan best kwetsend zijn hé...?
misschien heeft hij een grotere hint nodig, ren naar de dichtsbijzijnde winkel, koop slingers, ballonnen versier het huis(of de huiskamer) koop een lekker gebakje en geniet van je eigen verjaardag, oja een een leeg gebakschotteltje met een papiertje erop, het was lekker hihihi
soms mannen! Niet te begrijpen! Meid ik zou zeggen! Koop een heerlijke taart voor jezelf, of een kado iets wat je al heel graag wil hebben! In iedergeval van mij: Gefeliciteerd!