Hallo, mijn zoon is nu 16 maanden en heeft nog maar 6 tandjes. Kiezen heeft hij nog helemaal niet. Ik maak me op zich geen zorgen maar ben gewoon benieuwd naar ouders met kindjes welke ook "laat" nog maar een paar tandjes hebben Groetjes Pauly
Nee sorry ik kan je ook niet helpen, joshua was erg snel, anders even het cb bellen, misschien weten die wat of even zoeken op internet, moet ook wel iets te vinden zijn over de ontwikkeling van de tanden.
Hier nog een vroege vogel met 7 tanden binnen 7 maanden... Mijn nichtje kreeg haar eerste tandje pas met 9 maanden. Apart hoe kindjes van elkaar kunnen verschillen!
dochter van een vriend van mijn is nu ruim 1,5 jaar en heeft nog maar 1 voortand dus jou zoon heeft er veel. tandart zegt dat er niks aan de hand is en pas met 3 jaar gaan ze er naar kijken als er dan nog niet meer zijn alicia heeft nu 6 tanden en 2 kiezen
Hier heeft hij ook nog maar 4 tandjes en nog geen kiezen. Er zit nu wel nog een tandje aan te komen. Zijn eerste tandje kwam ook pas toen hij bijna 10 maanden was, dus nu gaat het best snel.
Isabella is nu bijna 1,5 en heeft twee onder tandjes en 3 boven tandjes. Meer niet, Komt vanzelf. Wij waren ook zo laat.
soms vind ik het zo zielig...hij wil alles eten en lust ook alles en moet alles met zijn tandvlees kauwen....net een oud opaatje zonder gebit
Alannah had heel lang maar 6 tanden. Nu zijn er net 2 tanden en 2 kiezen doorgekomen en er komt nog meer aan..