is dat normaal? ik voel het nog wel met enige regelmaat, maar 2 weken geleden washet soms de hele dag door, nu een paar keer per dag...
Baby heeft nu nog wel genoeg ruimte, maar wordt wel steeds krapper. Voel je hem/haar op vaste tijden? Ze gaan ook al een soort van slaapritme aannemen. 's ochtends voel ik haar weinig en 's avonds veel meer. Ligt er ook aan of ik wel/niet druk ben. Als ik druk bezig ben of weg ben van huis let ik er ook minder op. Geloof dat je ze zo'n 10x per dag zou moeten voelen, weet niet of dat 10 momenten zijn of 10 schopjes in een half uur.
Ik herken het wel. Ik had echt een enorm druk kindje in mijn buik en sinds ik langer zwanger ben (ik denk vanaf een week of 28/30) voel ik haar minder vaak en minder hard bewegen. Nu voel ik dr meer bewegen dan echt heel hard schoppen. Regelmatig voel ik echt een bobbel uitsteken. Komt gewoon omdat de kleine minder ruimte heeft. Kan zich niet meer zo hard afzetten Bij de controles is alles steeds goed dus ik maak me niet druk. Zolang ik dr elke dag maar voel.. Als het echt extreem minder wordt dan kun je altijd bellen he, de vk is er voor om je gerust te stellen.
Hier voel ik haar ook wat minder dan voorheen, komt ook omdat ze al is ingedaald. Geen harde schoppen meer, maar rustig geschuif en wat meer druk hier en daar. Heeft je baby al wel een bepaald ritme? Zolang er wel reactie komt als je rustig ligt en even duwt zou ik me geen zorgen maken, en ander even bij je vk aangeven.
nou, ik heb een hele chille baby, meestal ga ik om.23uur slapen en is het ff 5 min wat getrappel, dan houdt hetop. Ik val in slaap, word soms heel even wakker, maar de baby niet, die voel ik snachts nooit. Meestal tegen half 10 weer, maar zoals vandaag pas om half 1??? hele ochtend niet gevoeld. Vanmiddag rond 4 uur ook een paar schopjes en meestal tijdens het eten ook, vandaag alleen niet, ik voelde het zonet tijdens mijn werk pas weer. Normaliter zit er enige regelmaat in, alleen de laatste dagen lijkt de baby meer te slapen?
Mijn baby is de hele zwschap al redelijk rustig. Hij beweegt wel meerdere keren per dag, vooral in de ochtend en als ik in bed lig 's avonds. Sommige dagen is hij wel wat rustiger en dan heb ik ook weleens gehad dat ik dacht beweeg! Maar dan ga ik niet gelijk bellen, pas als ik hem 1 dag niet heb gevoeld zou ik bellen. Nu ik langer zwanger ben voel ik ook meer schuiven ipv schopjes.
Probeer je niet te druk te maken, 9 van de 10 X is er echt niks aan de hand. Als je het niet vertrouwd gewoon even bellen dan mag je naar het zk voor een hartfilmpje. Ik heb dit ook één keer gehad. Ze vertelde me dat een babytje maar 45 minuten achter elkaar kan slapen. Als je rustig plat gaat liggen met twee handen op je buik moet je hem dus 1x ligtjes kunnen voelen binnen 50 minuten, gebeurt dat niet dan bellen en dus ook bellen als je je er niet prettig bij voelt.
Echt schoppen is het hier ook niet meer. Ook geschuif, gedraai en wat bewegingen.. Als je niet vertrouwd altijd even bellen, al is het voor je eigen gerustheid.
Kan ook zijn dat de baby met zn rug naar je buik ligt en dus naar achteren schopt, dit voel je ook bijna niet. De mijne is volgens mij gedraaid, voel sinds gisteren alleen nog maar onderin en aan de zijkant geschop/bewegingen..
Gewoon je gyn of verlos bellen en dit vertellen. Je bent verder dan 28 weken en als je grote veranderingen merkt in het bewegingspatroon moet je dat gewoon even melden. Elke schuif is ook een beweging, die kan je ook meetellen. Zoontje hier was ook rustig. Mijn gyn beweerde bij hoog en laag dat babys snachts actief waren...als ik zei dat ik hem overdags nog niet gevoeld had. Mijn werkelijk mijn baby was nooit snachts actief. Ik zou wel even bellen om het voor te leggen. Maar ik ben ms te voorzichtig. Ik zou graag willen weten of mijn beeb het nog fijn heeft in de buik...
Nou vannacht was het sinds dagen weer eens feest in mijn buik, hihi, hield niet op. Vanmiddagheb ik sowieso controle. Ik maakte me geen zorgen, vroeg me alleen af of dat bij de termijn vd zwangerschap hoort.