Bas is gisteren tijdens het spelen op zijn hoofd gevallen. Hij huilde meteen. Toen ik hem oppakte huilde hij nog en ineens viel hij flauw. Ik mijn man roepen en 30 seconden later kwam Bas alweer bij. Daarna even jengelig. Denk 10 minuten later was hij alweer aan het spelen. HAP gebeld. We hoefden niet te komen. Onder de 2 jaar wel( hij is net een maand 2, maar ook een maand te vroeg geboren) Vanacht paar keer gewekt. Ging goed. Vanmorgen weer jengelig. Zetpil gegeven voor de (hoofd)pijn. Uur geleden weer jengelig en toen sliep hij ineens in zijn stoeltje. Dus naar bed gebracht, maar ik maak me toch wel zorgen. Heeft iemand ervarig hiermee?
Ik zou even een afspraak maken met de dokter, ook omdat hij opeens in slaap viel in zijn stoeltje. Zou even na laten kijken.
zou voor zekerheid toch weer ff huisarts bellen... misschien is hij ook wel in slaap gevallen omdat hij zo moe is omdat hij elk uur natuurlijk gewekt is...
Oh ik had al bij de ha op de stoep gestaan. Wie weet is er helemaal niets aan de hand maar persoonlijk zou ik dat graag pas bevestigd willen hebben nadat mijn kind persoonlijk door de ha is onderzocht en niet 'zo even' door de telefoon. Misschien ben ik dan wel overbezorgd maar zou alleen dán pas gerust gesteld kunnen worden. Sterkte!