Sinds gisteravond heeft siem wat rodere schralere wangetjes. De ene zijde wat minder dan de andere... Vanochtend nogiets roder, nu net wat minder. Zondag begonnen me 3 dagen kleine hapjes sperziebonen met rijst en donderdag worteltjes, vanmiddag ook... Benieuwd of het morgen ook nog erg rood is. Kan het door de hapjes komen? Wat kan ik er tegen doen? Heb zwitsalproducten in huis waar hij al sinds de geboorte mee gewassen en ingesmeerd word.
Zou van de hapjes kunnen komen, maar het zouden ook tandjes kunnen zijn. In ieder geval goed vet houden, met vette creme. Wat hier goed werkt is cetomacrogolcreme of vaseline lanette, kan je bij de apotheek kopen.
Bepanthen zalf voor baby helpt bij mij goed. Is wel vettig, dus lekker in de avond voor het slapengaan insmeren!
Van de week nog gevoeld naar tandjes ivm kwijlen! Maar niks nog...of kunnen tandjes ineens opkomen? Thnx voor de tips vd cremepjes
Ja dit kan zeker door de hapjes komen. Het imuumsysteem reageert erop omdat het er nog niet helemaal klaar voor is. Ik zou dus die hapjes gewoon nog eens een aantal weken laten staan. Ik heb dit uit laten zoeken omdat mijn kleine man met een maand of 6-7 ook reageerde op bepaalde nieuwe voedingsmiddelen.
Maar zou het dan mss reacie zijn op de worteltjes. Want sperziebonen met rijst heeft ie daarvoor gehad en kwam niks van...