wat goed dat je kleintje weer thuis is,en wat een vervelend gedoe zeg, op je werk! vind het wel raar dat je manager zo reageert,hij heeft zelf geen kinderen zeker. en die opmerkingen vind ik ook niet gepast. je kind is natuurlijk het belangrijkst,dus dan moet werk maar ff wachten hoor,ze kunnen je echt wel een weekje missen. dus zou lekker bij je kindje blijven. liefs angela
thuiszorg praat me er niet van ze maken je helemaal kapot ondanks dat je zwanger bent! vertel ze niet teveel want dat word later tegen je gebruikt, meld je anders zelf ziek, dat je zelf psychisch niet in orde bent haal desnoods anti depressivia en zet ze op t aanrecht zonder dat je ze gebruikt en de arbo arts ken je niks maken. ja op een gegeven moment langzaam aan het werken weer opbouwen maar dan heb jij je rust wel weer gehad. sterkte en sucses en laat je morgen niks aanpraten wat je collega`s ervan vinden! ze hebben dat bij mij wel gedaan terwijl achteraf bleek dat collga`s dit helemaal niet zeiden en de manager dit maar had bedacht. wees op je hoede! gr sj