Wij zijn bezig om een koophuis te zoeken in Son en Breugel. Ligt tussen onze werkplaatsen in, mooie gemeente en het wordt ons eerste koophuis. In ons huidige dorp, waar we huren, zijn geen betaalbare koopwoningen. Wie is er bekend in Son en Breugel en wil zijn of haar ervaringen delen? Hoe is het om er te wonen, wordt er veel georganiseerd, is het makkelijk om "ertussen" te komen als import? Ik hoop namelijk wat meer sociale contacten te krijgen. St. Oedenrode is voor ons ook nog een optie. Mag ook PB.
Hoi, Dan zou ik eerder voor st oedenrode kiezen, is gemoedelijker dan Son en breugel. Er wordt niet zo heel veel georganiseerd. Ik heb 20 jaar tussen de beide dorpen gewoond. Best is trouwens ook een leuke gemeente en woningen zijn goedkoper dan in Son.
Wij vinden Best allebei niet leuk. Mijn vriend heeft er jaren gewoond en ik ken het ook redelijk goed. St. Oedenrode ken ik redelijk omdat ik er werk. We hebben ook gekeken voor Nijnsel (ligt er tussenin), maar dat gaat 'm niet worden.
Ik heb niks ontvangen Lindah, net nog even gekeken of mijn berichtenbox niet vol was, maar ook niet. Vind je het heel vervelend om het nog een keertje te sturen?
Ik heb 20 jaar geleden in son gewoond, alleen is er intussen een hoop veranderd en ik was nog jong. Was 14 toen we er weg gingen, dus ik denk niet dat je veel aan mijn ervaring hebt