tips gevraagd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door gina18, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    hallo mijn kleine meid gaat keurig in de avond optijd naar bed, en dan slaapt ze gewoon in haar eigen bedje helemaal geen problemen mee,

maar overdag wilt ze alleen in de buggy, en ik heb haar geprobeerd in bed te leggen maar dan gilt ze alles bij elkaar, en ik vind toch echt dat ze in haar bedje moet slapen,

heeft iemand tips voor mij en heeft iemand anders dit ook?

liefst gina

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Is dit 'altijd' zo geweest of is het iets nieuws?
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou toch gewoon doorzetten. Goed uitleggen dat slapen in het bedje hoort en dat je in de buurt bent enzo. Desnoods de eerste keren naast haar bedje blijven zitten tot ze slaapt, zodat ze weet dat je er bent (maar GEEN contact maken, ook niet aankijken of praten). En volhouden. Meestal met dit soort dingen is het 1 of 2 keer verschrikkelijk, maar daarna snappen ze het gewoon en gaat het heel makkelijk. Dus ff doorzetten voor een goed resultaat straks.
    Kan je daar wat mee?

3. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    hoi ja daar kan ik zeker wat mee het is niet altijd zo geweest bedankt voor je antwoord

liefst gina

4. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Ben het helemaal met minipi eens...soms moet je gewoon ff doorzetten. Kinderen kunnen je nl echt uitproberen!

Een kind weet (zelfs op die leeftijd) heel goed dat het niet met alles zijn/haar zin kan krijgen...ze probeert je gewoon uit.

Als jij geen andere reden kan verzinnen waarom ze niet meer in haar bedje wil overdag (misschien ziet een bepaalde pop/knuffel bij daglicht er een stuk enger uit bijv.) is er vast niks aan de hand!

Laat je nog even weten hoe t is gegaan nadat je vol hebt gehouden?

5. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    hoi mirwar

ja ik laat het zeker weten

bedankt voor het advies

Deel Deze Pagina